افزونه نوشتن یادداشت در پیشخوان وردپرس

افزونه نوشتن یادداشت در پیشخوان وردپرس

در این مطلب از سایت آنلاینر شما را با یک افزونه وردپرس جالب آشنا می کنیم. این افزونه وردپرس مناسب سایت هایی است که چندین نویسنده دارند. همیشه در این سایت ها مشکل تعامل و هماهنگی بین نویسندگان وجود دارد. گاهی لازم است که یک اطلاعیه به کلیه نویسندگان نمایش داده شود ، در این گونه موارد می توان از کدهای پی اچ پی و دردسر ویرایش فایل های پوسته استفاده نمود که یک کار نسبتا وقت گیر و سخت محسوب می شود . برای راحتی شما ما یک افزونه به شما معرفی میکنیم که شما با استفاده از آن قادر خواهید بود که یاداشت ها و نکات ضروری خود را به کاربران دیگر با نقش های کاربری دلخواه نمایش دهید . البته این افزونه کاربردهای دیگری نیز دارد ، مثلا در وب سایت های معمولی مدیران می توانند یادداشت های خود را خیلی سریع در پیشخوان اضافه کرده و در آینده مورد استفاده قرار دهند .

معرفی افزونه Dashboard Notepad وردپرس

نام این افزونه کاربردی وردپرس Dashboard Notepad می باشد که این امکان را برای شما فراهم می کند. شما می توانید این افزونه را از قسمت افزونه ها نصب و آن را فعال کنید.پس از فعال سازی ، به پیشخوان سایت مراجعه کنید ، خواهید دید که باکس جدیدی با عنوان notepad به این قسمت اضافه شده است .

افزونه نوشتن یادداشت در پیشخوان وردپرس

شما با کمک این افزونه وردپرس می توانید به راحتی یادداشت دلخواه خود را در آن نوشته و روی دکمه ذخیره کلیک کنید .

به این نکته توجه داشته باشید که تنها یک پنجره برای اضافه کردن یاداشت وجود دارد ، بنابراین اگر می خواهید یادداشت های بیشتری داشته باشید باید زیر یادداشت های قبلی آن را اضافه کنید .

همچنین شما برای شخصی سازی این ابزارک پیشخوان روی لینک configure کلیک کرده تا وارد بخش ویرایش ابزارک شوید . در پنجره ویرایش ابزارک می توانید انتخاب کنید که کدام نقش های کاربری می توانند یادداشت های را ویرایش کرده و کدام نقش های کاربری می توانند آن ها را مشاهده کنند . همچنین می توانید عنوان دلخواه خود را برای این ابزارک وارد نمایید .

افزونه نوشتن یادداشت در پیشخوان وردپرس

 

می توانید به راحتی یادداشت دلخواه خود را در آن نوشته و روی دکمه ذخیره کلیک کنید .

توجه داشته باشید که تنها یک پنجره برای اضافه کردن یاداشت وجود دارد ، بنابراین اگر می خواهید یادداشت های بیشتری داشته باشید باید زیر یادداشت های قبلی آن را اضافه کنید .

برای شخصی سازی این ابزارک پیشخوان روی لینک configure کلیک کرده تا وارد بخش ویرایش ابزارک شوید . در پنجره ویرایش ابزارک می توانید انتخاب کنید که کدام نقش های کاربری می توانند یادداشت های را ویرایش کرده و کدام نقش های کاربری می توانند آن ها را مشاهده کنند . همچنین می توانید عنوان دلخواه خود را برای این ابزارک وارد نمایید .

 

 

نمایش یادداشت ها در مطالب ، برگه ها و یا ابزارک ها

این افزونه از کد کوتاه پشتیبانی می کند که به وسیله آن قادر هستید که یادداشت های ذخیره شده در پیشخوان را در مکان دلخواه خود نمایش دهید ، کد کوتاه این افزونه :

[dashboard_notes]

از این کد کوتاه در نوشته ها ، برگه ها و یا ابزارک های خود استفاده کنید .

به این صفحه رتبه دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top