بخش های جذاب در بازاریابی محتوا بدون متن

ایجاد ۱۲ مورد از بخش های جذاب در بازاریابی محتوا بدون متن

بسیاری  از کسب و کارها با بازاریابی محتوا ترقی یافته اند . و  اما بازاریابی محتوا بدون نیاز به نوشتن جایگاه ویژه خود را دارد.
عناصر  رایج محتوا چیست؟
نوشته ها، وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی و صفحات به فضای بازاریابی محتوا، ثبات و حاکمیت  می دهند. محتوای سنتی می تواند موثر باشد اما در یک فضای شلوغ به سختی تاثیر گذار است.

بازاریابی محتوا بدون متن

اما محتوا صرفاً با متن  تولید نمی شود. محتوای بازاریابی تان را با فایل های صوتی، ویدئویی و بصری انتشار دهید که  کمک می کنید تا محتوای شما برجسته و اثر بخش شود، بلکه به نویسندگان رونوشت هم امکان ترقی می دهد.

طبق جمع آوری  انجام شده روی وب سایت ها ۳۰% از بخش های وب سایت ها در سال ۲۰۲۰ نمایشی خواهند بود و امکانی است که درباره محتوای صوتی به عنوان یک عامل موثر برای بازاریابی محتوا بدون نیاز به نوشتن که شما بر روی ان تمرکز دارید.

۱- پادکست

امروزه پادکست ها به صورت فزاینده ای یک الگو  مناسبی از بازاریابی محتوا بدون نیاز به نوشتن، می باشند و همه برندها باید به آن مد نظر بگیرند . پادکست ها یک روش معقول برای پیوند با مشتریان می باشد که در شرایطی که به صورت معمولی  است، امکان آن وجود ندارد. اگر شما یک پادکست برند دار و مناسب، انشار دهید  مطمئن باشید که عنوان مورد نظر از کیفیت و پیام بالایی برخوردار است.

۲- با مشتریان و کارکنان مصاحبه کنید.

کسب وکارهای کوچک دارای جایگاه عالی  در بازار هستند که از کلیپ های صوتی دیدار  با مشتریان و کارکنان برگرفته  می شوند. در یک پادکستی که فرم  آن  مربوط به وب سایت شما است، مصاحبه ها می تواند برای برند شما، ارزش زیادی  بدهند.

۳- نقل داستان

داستان ها به نحوه  خود یک  زبان هستند و روش قدرت مندی برای ارتباط با مشتریان است. سازمان ها ماموریت دارند از داستان سرایی به عنوان یک روش تاثیر گذار  در حمایت و پشتیبانی از دلایل خود در بازاریابی محتوا بدون نیاز به نوشتن استفاده کنند.
کسب وکارها می توانند از مثال های  مشابه استفاده کنند. نقل داستانی درباره محصول یا سرویس هایی که  به مشتری کمک می کند تا به بخش های  محتوای بازاریابی نیاز دارند علاقه بیشتر پیدا کنند.

۴- ضبط محتوای قدیمی

محتوایی که از انها دوباره استفاده می کنید  می تواند با هزینه بسیار کم، برای شما سود مند باشند . اگر شما یک سری نوشته ی خوب دارید آنها را در فرمت صوتی ضبط کنید. نه تنها آن سبب یک حرکت قوی در بازاریابی محتوا بدون نیاز به نوشتن می شود، بلکه ایده خوب به پنل بازاریابی محتوا ارائه می کند.

یک سوم همه فعالیت های آنلاین با تماشای ویدئو انجام می شود. در واقع ویدئو یکی از بهترین گزینه ها در بازاریابی محتوا بدون نیاز به نوشتن است که برای تولید آن شما نیاز به صرف زمان زیادی دارید.

۵– اجرای زنده

تقریباً هر پلتفرم رسانه اجتماعی، اجرای زنده را مستقیماً روی پلتفرم ارائه می دهد. تویتر، اسنپ چت، فیس بوک و اینستاگرام به سمت اجرای ویدئو و تشویق کاربران برای پیوستن به آنها می روند. ویدئوی زنده قرار دهید ! در پشت زمینه ویدئو، صحنه هایی از شرکت یا محصولات و خدمات خود را قرار دهید  که مورد پسند مشتریان باشد.

۶– مجموعه وب سایت

اگر شما زمان، برای هزینه زیاد و  پشتیبانی از آنها را دارید، یک مجموعه وب سایت می تواند شامل قطعات محتوایی فوق العاده بازاریابی محتوا بدون نیاز به نوشتن باشد. برندها متناسب با بزرگی فضایشان  شان، مجموعه سایت را به عنوان بخشی از استراژی بازاریابی محتوا تولید کرده اند. مجموعه وب سایت ها یک روش مستقیم و فوق العاده برای گفتن داستان برند به مشتریان شما می باشد. عملیات قوی رسانه های اجتماعی در محدوده مجموعه سایت، سبب افزایش ترافیک و مورد پسند مشتریان می شود.

۷– چگونگی تهیه ویدئو

بسته به محصول یا خدماتی که شما می فروشید، قطعات ویدئویی کوتاه با کیفیت  بالا در محتوا قرار دهید. اگرچه این روش ممکن است ضد بصری به نظر برسد اما کسب کارهای صنایع غذایی و خانگی با این ویدئوی های کوتاه، موفقیت قابل توجهی دارند. مشتریان سریع تماشا می کنند، راحت به اشتراک می گذارند. 

۸– توری از تسهیلات و امکانات شما

ویدئوهای تور کسب و کار برای مدت طولانی  قسمتی از  وب سایت های تاریخی و اصول سخت  بازاریابی است. اما تولید خوب این ویدئو ها می تواند هنوز ارزشمند باشد. آنها نمایی از سایت شما را نشان می دهند که می تواند یک منبع ارزشمند برای کسب و کاری باشد که اداره کارها را سخت در دست گرفته است. تا آنجا که  نیاز باشد  کیفیت کار را در ویدئو ها حفظ کنید و کاربرد فناوری  جدید ویدئو را (مانند drone shots) برای تولید ویدئوی با احساس، مدنظر قرار دهید.

یک از بهترین روش ها برای تولید محتوای شما، برای پیوند بیشتر با مشتریان اضافه کردن تصاویر به محتوا می باشد. اگر تصاویر خوب باشند آنها در واقع با مشتری مورد بحث قرار می گیرند.

۹- تجسم اطلاعات

“اطلاعات جذاب است، و مردم علاقه دارند که  یاد بگیرند”. تجسم خوب اطلاعات درباره عملکرد محصول تان، تکنولوژی شما، یا حتی رقبای شما، به مشتریان بالقوه آموزش و آگاهی می دهد. تجسم داده ها یک روش خوبی برای اثبات یک بحث بدون گفتن حتی یک کلمه است. Nikon’s Universcale یک قطعه تجسم کننده عالی داده ها است که با کیفیت لنز ها در برجسته کردن کار کمک می کند.

۱۰– اینفو گرافیک

اینفوگرافیک ها یک بازاریابی محتوا بدون نیاز به نوشتن و اساسی و پایه  هستند که ما با آن سرو کار دارید . آنها یک تصویر می دهند و یک راه ارتباطی برای بحث کردن  با مشتریان بالقوه هستند. اینفوگرافیک ها می توانند برای شناخت برندها و حتی عملیات جستجوی پیشرفته مدت زیادی ، خیلی خوب باشند. بعضی از شرکت ها امروزه، روی اینفوگرافیک هزینه می کنند ، مطمئن باشید که به اندازه کافی، خلاقیت و کیفیت، نتایج خوبی را برای شما به ثمر می آورد.

۱۱- نظرسنجی ها و نتایج

به جای نوشتن یک محتوای طولانی، یک نظرسنجی انجام دهید تا یک دید خوب  به شرکت یا صنعت شما بدهد. شما می توانید با دعوت مشتریان به نظرسنجی در ابتدا با آنها ارتباط ایجاد کنید. نتایج نظرسنجی را در یک صفحه مناسبی از محتوا، قرار دهید   (با تجسم عالی داده ها) که ممکن است توسط دیگر نویسنده ها یا سایت های  خبری دریافت شود.

۱۲- تصاویری از منابع شلوغ

تصاویر از منابع شلوغ  هزینه ها را کاهش می دهد (شما برای عکس ها یا طرح یا هرچیز دیگر مسئول نیستید) و با کاربران تان پیوند ایجاد می کند. برندهای سبک زندگی مانند Anthropologie  با این عکاسی جمعی و شلوغ، برای ساختن یک انجمن برند واقعی، موفقیت عالی دارند. مطمئن باشید که باید تقاضای مجوز برای کار داشته باشید.

 

به این صفحه رتبه دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top