اطلاعیه مهم! بروز حملات سایبری روی سایت و محدودیت IP های غیر ایران

کاربران عزیز وب سایت آنلاینر توجه داشته باشید که متاسفانه ظرف دو هفته ی اخیر و بعد از مورد استقبال قرار گرفتن فیلم های آموزش طراحی سایت از سوی کاربران، یکسری حملات سایبری بر روی وب سایت آنلاینر انجام می شود که البته تیم فنی پشتیبانی هاستینگ به محض مشاهده ی بروز مشکل و با توجه به اینکه هکرها جهت رسیدن به اهداف خودشان از آی پی های متعدد و متنوع غیر ایرانی (جهت جلوگیری از شناسایی شدن و رسیدگی های پلیس فتا) استفاده می کنند، ناگزیر دسترسی کاربران با آی پی های غیر ایرانی را به سایت محدود می کنند.

به همین خاطر توصیه ی ما به کاربران عزیز این هست تا در مواقعی که مشاهده می کنند سایت برایشان بارگزاری نمی شود؛ حتما چک کنید که بدون استفاده از سرویس های وی پی ان و پروکسی و …. و با آی پی ایران به اینترنت متصل باشید تا بدون هیچ مشکلی بتوانید از محتوای آموزشی، فیلم های آموزش طراحی سایت و … استفاده کنید.

به این صفحه رتبه دهید

2 دیدگاه دربارهٔ «اطلاعیه مهم! بروز حملات سایبری روی سایت و محدودیت IP های غیر ایران»

  1. سلام داداش من دارم یک سایتم میسازم.یعنی ساختم ولی لان گبر قالبشم.اگه میشه قسمت وردپرس زودتر تموم کن تا من بتونم قالبم دورست کنم.ممنون اگه می تونی دوتا اموزش دیگه هم بزار کی اضافه کردن جعبه ی دانلود به هر مطلب اگه میشه.من htmlیک چیزهایی بلد بودم ولی نه به اندازه یی که بتونم کد نویسی کنم تا قسمت20فیلم ها رو بلد بودم ولی بقیش نه ممنون.cssبعدش می خوام دان کنم.به همه توصیه می کنم دانلود کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top