بهبود سئو و طراحی قالب اختصاصی وردپرس

همانطوری که قطعا می دانید، الگوریتم های موتورهای جستجو جهت جلوگیری از سوء استفاده ی کاربران و وب مسترها، مخفی هستند تا در هنگام طراحی سایت و یا بروز رسانی وب سایت ها، صحت کیفیت نتایج جستجوی ارائه شده از سوی موتورهای جستجو، مورد آسیب قرار نگیرد؛ بنابراین چگونه می توان ملاک های کیفی جهت قرار گرفتن در رتبه های بالاتر در رده بندی موتورهای جستجو را دانست؟

دو راه کلی برای پاسخ به سوال فوق وجود دارد که عبارتند از:

  • توصیه های کلی ای که آن موتور جستجو ارائه می کند؛ مانند آنچه که گوگل توسط سرویس Google webmaster tools خودش انجام می دهد.
  • حدس؛ تست و خطا

البته از بین راه حل های فوق، گزینه ی حدس، تست و خطا، بسیار کاربردی تر بوده و در نهایت منجر به نتایج بسیار تاثیرگذارتری می شود، چون بصورت علمی و بر اساس بررسی ها و تست و خطاهای مختلف، گزینه ها و ملاک های بهبود سئوی سایت کشف شده و به کار گرفته می شوند.

بدون شک یکی از بررسی هایی که موتورهای جستجو در مورد وب سایت ها انجام می دهند؛ شناسایی شخصیت و هویت آن وب سایت و بررسی میزان اصالت آن هست؛ اینکه وب سایت شما باهویت یک وب سایت داینامیک یا استاتیک، خبری یا آموزشی، کپی کار و یا ارائه دهنده ی مطالب اصیل و … شناخته شود، تاثیر بسزایی در میزان و نحوه ی ارسال بازدیدکنندگان توسط موتورهای جستجو به وب سایت شما خواهد داشت.

قالب اختصاصی و اصالت یک وب سایت

بدون شک، یکی از پارامترهایی که کاربران یک وب سایت آن را بر همان اساس ارزیابی می کنند، این هست که آیا وب سایت مربوطه یک طراحی اختصاصی دارد یا خیر؟ و در اینجا با توجه به تجربیات پیشین، و مشاهده ی افزایش بازدید وب سایت هایی که قالب های اختصاصی استاندارد و با کیفیتی دارند، این حدس را میتوانیم بزنیم که گوگل با بررسی کدهای خروجی وب سایت شما، میتواند میزان اصالت سایت شما را شناسایی کند و نتیجه ی آن را در نتایج جستجوی خودش و ارزیابی سئوی سایت شما، ترتیب اثر دهد. البته ناگفته نماند که یکی از علل افزایش بازدید (بخصوص در مورد page views) وب سایت هایی که برای آن ها طراحی قالب اختصاصی انجام شده است، این هست که در طی فرآیند طراحی یک قالب اختصاصی، دقیقا همه چیز مطابق نیاز همان سایت طراحی و پیاده سازی می شود.

به این صفحه رتبه دهید
مشاوره رایگان
Scroll to Top