جلوگیری از افت رتبه در موتورهای جستجو

سئو سایت , افزایش رتبه در موتورهای جستجو , افزایش ترافیک سایت , افزایش ترافیک ,

جلوگیری از افت رتبه در موتورهای جستجو

سلام دوستان، امروز با مقاله ای درباره جلوگیری از رتبه وبسایت در موتورهای جستجوگر در خدمت شما هستیم. بعضی وقت ها امکان دارد که سایت شما در زمان فعالیتش رشد و بازدید قبلش را نداشته باشد و موتورهای جستجوگر دیگر به سایت شما توجهی نکرده و رتبه سایت شما را کاهش دهند، در ادامه مطلب راهکارهایی به شما میدهیم که بتوانید زودتر از این مرحله گذر کنید و دوباره به اوج برسید و سئو سایتتان را افزایش دهید.

لینک های مختلفی برای ورود به سایت ایجاد کنید

میدانید که بهترین راه برای افزایش دادن رتبه وبسایتتان، بالا بردن ترافیک وبسایت است و این مطلب در صورتی امکان پذیر است که در رتبه های اول باشید اما شما میتوانید که با لینک گذاری در سایت های مختلف بازدید سایت را بالا ببرید. که علاوه بر بالا رفتن بازدید از وبسابت شما، رتبه سایت شما را هم بالا میبرند.

جلوگیری از افت رتبه در موتورهای جستجو

مطالب باکیفیت بگذارید

میتوانید مطالب  با کیفیت و مهمی که بیشتر مورد نیاز کاربران است را با برنامه ریزی در سایت قرار دهید تا رتبه سایت افزایش پیدا کند. در این امر شما میتوانید سرویس های رایگان در ختیار کاربران قرار دهید تا وبسایتتان را به دیگران معرفی کنند یا سایتتان را در بقیه سایت ها تبلیغ کنند.

 انتخاب دامنه مناسب

دامنه شما باید علاوه بر کوتاه بودن بتواند مفهوم را به راحتی به کاربر برساند که این کار باعث میشود کسانی که اسم دامنه شما را میشنوند بتوانند به راحتی آن را به خاطر بسپارند.

استفاده تبلیغات ساده

ابزارهای تبلیغاتی مانند ماگ یا خودکارهای تبلیغاتی میتوانند با این سادگی بسیار پر سود باشند، شما با انجام این کار ترافیک سایتتان را بالا میبرید و از کاهش رتبه جلوگیری میکنید. شما با این کار به طور غیر مستقیم سایت را به موتورهای جستجوگر معرفی میکنید.

حواستان به لینک های وبسایت باشد

اگر شما تبلیغ سایت دیگران راهم دارید باید لینک های موجود را به صورت دوره ای چک کنید که اختلالی نداشته باشند یا اینکه سایتی که لینک مربوط به او بوده آدرسش را تغییر نداده باشد. این را بدانید که لینک های بدون استفاده باعث کاهش رتبه سایت میشوند.

از سایت های بزرگ استفاده کنید

یکی از روش های گرفتن لینک از وبسایت های بزرگ گذاشتن پست مهمان در آن وبسایت ها میباشد.

نوشتن وبلاگ

مطلب هایی که در وبلاگ ها نوشته میشوند اهمیت زیادی دارند که از قابلیت های آن میتوان به ارتباط بر قرار کردن با مخاطب و مشتری نام برد که همین امر به تنهایی تاثیر بسزائی در افزایش رتبه سایت دارد. اگر میتوانید از اسم های مناسب برای وبلاگ خود استفاده کنید.

 

به این صفحه رتبه دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top