دانلود قالب وردپرس تجاری -شرکتی

دانلود قالب وردپرس تجاری -شرکتی

 

در این پست از آنلاینر با معرفی یک قالب شیک وردپرس با نام Sukelius Magazine می باشد که به قالبی به سبک مجله ای برای وردپرس می باشد که شما توسط این قالب به راحتی میتوانید یک سایت مجله اینترنتی در وردپرس راه اندازی کنید. این قالب همچنین برای سایت های با موضوع تجاری و شرکت هم مناسب هست در این قالب ویژگی های خوبی همچون نصب و راه اندازی بدون مشکل, نهایت سادگی و سرعت بسیار بالا  را دارا می باشد.

طراحان این قالب وردپرس در صفحهاصلی سایت یک اسلاید شیک و زیبا طراحی کردند که به جذابیت هر چه بیشتر این قالب وردپرس می افزاید شما میتوانید در این اسلایدر هر مطلبی که میخواهید به نمایش عموم کاربران بگزارید. برای فعال کردن این اسلایدر میتوانید از بخش تنظیمات این قالب به سادگی فعال کنید.در این قالب بسیار زیبا میتوانید بسیار ساده شخصی سازی کنید به سبک دلخواه خود و به راحتی چیدمان عناصر اصلی را از بین پنج طرج کلی (ستون کناری سمت راست, ستون کناری سمت چپ, دو ستون در سمت راست, دو ستون در سمت چپ, بدون ستون کناری و تمام عرض) انتخاب نمایید. این قابلیت نیز برای تمام پست ها و برگه ها قابل استفاده می باشد به طوری که شما می توانید از طریق بخشی که به قسمت افزودن نوشته های وردپرس اضافه می شود نوع چیدمان پستی خاص را تغییر دهید.

در این قالب وردپرس تعدادی ابزارک حرفه ایی در آن تعبیه شده است که به شما این امکان را میدهد تا به راحتی محتوایی که نیاز دارید را در پخش های مختلف قالب قرار دهید. یک ناحیه ابزارک هم به صورت اختصاصی برای تبلیغات در سربرگ قالب در نظر گرفته شده است که شما با استفاده از ابزارک متنی وردپرس به راحتی می توانید تبلیغات خود را درون آن قرار دهید.

 

شما دوستان میتوانید با مراجعه به بخش فروشگاه قالب وردپرس سایت آنلاینر از جدیدترین قالب ها وردپرس در زمینه شرکت و قالب های تجاری دیدن فرمایید تیم فنی آنلاینر منتظر نظرات گرم و سازنده شما دوستان عزیز می باشد.

 

نصب و راه اندازی قالب وردپرس Sukelius Magazine

برای نصب و راه اندازی این قالب وردپرس در ابتدا شما باید فایل فشرده قالب را از سایت آنلاینر دانلود کنید.سپس به پنل مدیریت وردپرس خود رفته روی قسمت نمایش کلیک کنید و از منوی باز شده بر روی گزینه پوسته ها کلیک کنید.در این قسمت از زیر نوار مدیریت گزینه افزودن پوسته را زده در صفحه باز شده جدید بر روی گزینه بارگزاری پوسته کلیک کنید و سپس قالب Sukelius Magazine را که از سایت دانلود کردید در این قسمت اپلود کنید و بعد از آپلود نمودن آن را فعال نمایید.

 

راهنمای استفاده از قالب Sukelius Magazine

در این قسمت نکاتی برای استفاده بهتر از این قالب به شما یاد آوری میکنیم. شما میتوانید برای افزودن یک پست به اسلایدر قالب تنها باید آن پست را سنجاق کنید.

برای گذاشتن عکس مربوط به هر پست در وردپرس شما باید یک عکس به ابعاد (۹۴۰×۳۸۵) به عنوان تصویر شاخص نوشته سنجاق شده تعریف کنید. پس از آپلود تصویر از بخش اندازه, گزینه sukelius-slider-image را انتخاب کنید تا اگر تصویر کوچک تر یا بزرگتر از اندازه اسلایدر باشد با قالب اسلایدر منطبق شود. برای مطالب دیگر سایت هم می توانید تصاویر شاخصی در ابعاد ۶۲۰px × ۲۰۰px انتخاب کنید تا صفحات سایت شما ظاهر زیبا تری داشته باشند.

مهمترین امکانات قالب تجاری وردپرس Sukelius Magazine

  1.  قابلیت پشتیبانی از تصاویر شاخص
  2. پشتیبانی کامل از فهرست های وردپرس
  3. کد نویسی با تکنولوژی HTML5 و CSS3
  4.  ابزارک های اختصاصی حرفه ای
  5. پنل تنظیمات اختصاصی قالب
  6. ساخته شده توسط Hybrid Core Framework
  7. پشتیبانی از ساختار نوشته های وردپرس
  8. آیکون شبکه های اجتماعی
  9. اسلایدر مطالب سنجاق شده

 

به این صفحه رتبه دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top