راهی برای داشتن استارت آپ موفق

راهی برای داشتن استارت آپ موفق , استارت آپ , شروع کسب و کار , کسب و کار موفق , استارت آپ موفق ,

راهی برای داشتن استارت آپ موفق

سلام دوستان، امروز با مطلبی در مورد راه اندازی یک استارت آپ موفق در خدمت شما عزیزان هستیم.

استارت آپ راسریع شروع کنید

راه اندازی سریع استارت آپ به این دلیل است که شما محصولات خود را به سرعت انتشار دهید. چون شما تا زمانی که کاری را شروع نکنید نمیتوانید بر روی کیفیت آن کار کنید. و قبل از انجام این کار فقط وقت خود را تلف می کنید، شما بعد از راه اندازی یک کار همه آنچه که باید بسازید را یاد میگیرید. پس کسب و کار خود را شروع کنید.

ایده خود را ارتقا دهید

راهی برای داشتن استارت آپ موفق , استارت آپ , شروع کسب و کار , کسب و کار موفق , استارت آپ موفق ,

حتما نباید 0 تا 100 یک کار را کامل روشن کنید و بعد شروع کنید، بسیاری از ایده ها بعد از شروع استارت آپ بوجود می آیند و به مرحله انجام می رسند. در واقع مهمترین کار فقط استارت سریع استارت آپ است و بقیه ایده ها بعد از این مرحله می آیند.

مشتریان خودتان را پیدا کنید و بشناسید

در استارت آپ پیدا کردن کالایی جدید که در دسترس مشتریان نیست دشوار تر از دیگر قسمت ها است. پس سعی کنید که اولا مشتریان خود را پیدا کنید و ثانیا نیازهای آن ها را ببینید و راه حل بدهید. پس نتیجه میگیریم که هرچه مشتریان خود را بیشتر بشناسید بهتر عمل خواهید کرد و موفق تر خواهید بود.

برای مشتریان واقعی خود قدم بردارید

این به این معنی است که شما سعی کنید مشتریانی که واقعا به محصولات شما اهمیت میدهند و احساس نیاز میکنند بیشتر توجه کنید، حتی اگر تعدادشان کم است. جمع کردن مشتری زیاد کار دشواری  نیست اما داشتن مشتری راضی بهتر است، و مطمئن باشید که این گروه کوچک روزی گروه کلانی می شود.

به مشتریان خوب خدمات خوب بدهید

این را بیشتر به این دلیل توصیه میکنم چون امکان دارد که مدتی ایده های ناب شما به اصطلاح به ته دیگ بخورد و شما در این برحه از زمان با ارائه خدمات شگفت انگیز میتوانید مشتریان خود را راضی نگه دارید و آنها را از دست ندهید.

حواستان به مشتریان باشد

سعی کنید هر روز تعداد مشتریان خود را بنویسید و جلوی چشمتان بگذارید، شما با این کار شما متوجه تغییرات و اتفاقاتی که در استارت آپ می افتد میشوید و آنرا بهبود میبخشید.

خرج اضافی نتراشید

شاید مهمترین چیز در استارت آپ این است که کم خرج است و رشد تساعدی دارد. بساری از ایده ها در وسط کار به دلیل کمبود بودجه شکست خوردند. راه اندازی استارت آپ کم هزینه شما را سالم و پویاتر نگه میدارد.

روحیه را قوی نگه دارید

این بسیار عادی است که در اوایل هر استارت آپی درآمد آن کم باشد یا درآمد نداشته باشد، پس ذهن خود را مشغول این مسئله نکنید چون موفق نخواهید شد. لازمه شروع یک استارت آپ خوب داشتن روحیه ای شکست ناپذیر است، که یقین دارد به هدف میرسد.

درک کنید که شکست، یادگیری است

اگر در بیست معامله اول خود پشت سره هم موفق نشدید، امید خود را از دست ندهید. چون شما باز هم پیشرفت کردید و متوجه اشتباه خود شدید و میدانید که این بیست راه موفق نیستند پس راه دیگری را انتخاب میکنید تا به موفقیت برسید.

امیدوارم با این چند نکته ساده اما مهم استارت آپ موفقی داشته باشید.

پیروز باشید

به این صفحه رتبه دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top