شروع مباحث آموزش تبدیل HTML به وردپرس

انتشار فیلم های آموزشی مخصوص دوره ی آموزش طراحی قالب وردپرس آنلاینر که از تاریخ ده اسفند 93 شروع شده است تا کنون به شماره ردیف 37 رسیده است که از این پس به سراغ تبدیل یک فایل قالب HTML به وردپرس خواهیم رفت تا به صورت گام به گام یک قالب وردپرس 100% کامل شده را کدنویسی کنیم و بتوانید آن را بعنوان یک پوسته وردپرس وبلاگی – خبری مورد استفاده کامل قرار بدهید. (شروع به کار تبدیل قالب HTML به وردپرس)

همچنین تا انتهای این دوره ی آموزشی، یک قالب وردپرس دیگر را نیز (بر اساس یک قالب HTML دیگر) طراحی می کنیم که مخصوص مباحث پیشرفته است.

ثبت نام در دوره ی آموزش طراحی قالب وردپرس آنلاینر

روش برگزاری این دوره ی آموزشی به این صورت است که دانشجویان می توانند در زمان دلخواه و بر اساس فراغت زمانی شان، فیلم های آموزشی وردپرس مربوط به دوره را به همراه فایل ها و کدهایی که در اختیارشان قرار داده میشود، دانلود نموده؛ فیلم های آموزشی را تماشا نمایند و کدهای مربوطه را به کار بگیرند.

در صورتی که سوال دیگری در مورد این دوره آموزشی دارید که می خواهید پیش از ثبت نام بپرسید؛ می توانید با شماره ۰۹۳۵۷۹۹۰۲۲۴ (آقای آبسالان – مدرس دوره آموزش طراحی قالب وردپرس آنلاینر) تماس حاصل بفرمایید.

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک / ایمیل *

شماره تماس *

کد تخفیف



به این صفحه رتبه دهید

1 دیدگاه دربارهٔ «شروع مباحث آموزش تبدیل HTML به وردپرس»

  1. آواتار نگاه وب
    نگاه وب

    خیلی مفید بود
    دوستان آنلاینر همیشه در مبحث آموزش های مبتنی بر وب قوی و
    نیرومند ظاهر میشید
    خسته نباشید
    شاد باشید
    یا علی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top