مروری بر فعالیت های آنلاینر در سال 1390

در این نوشته، مرور کوتاهی بر فعالیت های آنلاینر در سال 1390 می اندازیم.

آنلاینر، در سال 1390 متولد شد! البته فعالیت های افرادی که در مسائل فنی آنلاینر، شرکت داشته اند، محدود به این یکی دو سال اخیر نمی شود؛ اما پیش از این در قالب های مختلفی، از جمله آرنیکاوب بوده است.

از خرداد ماه 1390 که امتیاز آرنیکاوب، به یکی از همکاران واگذار شد؛ آنلاینر به منظور داشتن پرهیز از هرگونه تک روی و یک جانبه گرایی، دوری از کار با نام افراد (بجای نام یک گروه) و ….. و نیز ایجاد روحیه ی حرفه ای تخصصی، با تکیه و تمرکز بر روی کیفیت و صداقت با مشتری، بهمراه ایجاد و توسعه ی روحیه ی تیمی در کار و همچنین روحیه ی پیشرفت فنی شکل گرفت.

وجه تسمیه ی آنلاینر

در ابتدای شکل دهی آنلاینر، جهت انتخاب یک نام با مسما، در نهایت به این دلیل آنلاینر انتخاب شد که از دو بخش online+r انتخاب شده است؛ تا به نوعی نمایانگر فعالیت های حوزه ی آنلاین باشد؛ چرا که دید ما در آنلاینر، از ابتدا با نوعی آینده نگری پیوند خورده بود. بطوری که هرگز تنها محدود به طراحی سایت نمیشد.

120 پروژه برای سال 90

بر خلاف تصور، پس از گذشت چند ماه از فعالیت آنلاینر، به شکل حیرت انگیزی سفارشات متعدد کوچک و بزرگ (حدود 120 مورد) توسط آنلاینر به انجام رسید که به این تعداد، می توان در حدود 20 پروژه قبل از آن که با نام آرنیکاوب انجام شده بود را نیز اضافه کرد.

با توجه به اینکه در نظر ما، هیچ گاه صرف تعداد پروژه های انجام شده ملاک نبوده و مهم کیفیت پروژه هاست؛ تصمیم ما برای سال 1391، تکیه بر کیفیت پروژه ها خواهد بود.

طراحی سایت بعنوان بخشی از فعالیت های آنلاینر

طراحی سایت و طراحی قالب وردپرس و …. فعالیت رده دوم آنلاینر محسوب می شود و با توجه به علاقه و استعداد افراد گروه، تمرکز اصلی ما در آنلاینر، بر روی تجارت الکترونیک است که طراحی سایت در آن، بخشی از کار را تشکیل می دهد. کما اینکه خوشبختانه پروژه های راه اندازی تجارت الکترونیک مختلفی، برنامه ریزی و سازماندهی شده اند، و قراردادهای آن ها نیز به امضا رسیده و یا در آستانه ی تکمیل و به امضا رسیدن هستند تا در سال 1391 نسبت به پیش برد آن ها اقدام شود.

شما نیز می توانید جهت سفارش طراحی سایت و یا راه اندازی کسب و کار اینترنتی خودتان، با ما در ارتباط باشید.

به این صفحه رتبه دهید
مشاوره رایگان
Scroll to Top