ملاک های ارزیابی کیفیت طراحی قالب وردپرس توسط آنلاینر

همواره یکی از دغدغه های اساسی مشتریان طراحی سایت و یا طراحی قالب وردپرس؛ بررسی صحت و سقم ادعاهایی هست که از سوی طراحان مختلف مطرح می شود و در این میان، همواره داشتن یک ملاک تشخیص و ارزیابی عملکرد و کیفیت قالب های طراحی شده، اهمیت بسزایی برای مشتریان دارد.

گروه طراحی سایت آنلاینر، عوامل مختلفی را برای ارزیابی صحیح کیفیت کارهای انجام شده در اختیار مشتریان قرار میدهد؛ اطلاعاتی که بی طرف باشند و از سوی منابع و مراجع مختلف ارائه شده باشند، بررسی میزان رضایت مشتریان پیشین و استفاده از سرویس های آنلاین از جمله ی این ملاک ها هستند.

در مورد دو عامل نخست (مقالات و میزان رضایت مشتریان پیشین طراحی سایت و یا طراحی قالب وردپرس آنلاینر) به فراخور کار هر مشتری، توضیحات از سوی مسئول مکاتبه با مشتریان اعلام می شود، و اما در مورد استفاده از سرویس های آنلاین، دو سرویس کاملا معتبر آنلاین وجود دارند که مشتریان می توانند با بررسی وب سایت ها و یا قالب های وردپرس طراحی شده توسط آنلاینر، به میزان کیفیت آن ها پی ببرند:

وب سایت ارزیابی میزان کیفیت و سرعت gtmatrix

این وب سایت علاوه بر اینکه یک سرویس ارزیابی میزان سرعت و کیفیت کدنویسی به شما ارائه می کند، راهکارها و ریز گزارشات را نیز ارائه می کند؛ بطوری که بر اساس آن ها، شما می توانید نقاط ضعف و قوت کدنویسی های انجام شده برای وب سایت تان، از جمله مواردی که در بهینه سازی وب سایت (سئو) نقش دارند و همچنین مواردی که جهت سرعت لود و … مهم هستند را پیگیری نمایید.

برای تست موارد گفته شده، مشتریان می توانند در انتهای انجام کار و  بر اساس توضیحات و توافقاتی که از پیش به عمل آمده است، به آدرس gtmetrix.com مراجعه نمایند.

ارزیابی کیفیت و ارائه راهکار تخصصی قالب های وردپرسی

یکی از بهترین ویژگی هایی که سرویس gtmetrix در اختیار کاربران قرار می دهد، ارائه ی گزارش ارزیابی کیفیت و اعلام راهکارهای مخصوص سایت های وردپرسی هست. از آن جا که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بر پایه ی قالب (یا به عبارتی template base) هست، این گزارش مستقیما میتواند ارزیابی کیفیت مستقیم قالب وردپرس مورد استفاده در سایت مورد نظر باشد. البته مقادیری از تنظیمات نیز به پلاگین ها و سایر تنظیمات بر میگردد، اما عمده تمرکز مسلما بر روی قالب وردپرس طراحی شده می باشد.

گزارش گیری از وب سایت با Woorank

دومین سرویس آنلاینی که در اینجا معرفی می نماییم؛ woorank.com هست که البته با جزئیاتی به مراتب کمتر، اما با ارائه ی یک گزارش مناسب و با جزئیاتی مقبول، توجه شما را به نقاط ضعف و قوت کدنویسی های وب سایت شما جلب می کند.

عدم ملاک صحیح برای ارزیابی امنیت

مسئله ای که مانند همیشه از نظر ارزیابی، نمیتوان چندان به مسئله ی ارزیابی توسط سرویس های آنلاین توجه کرد، امنیت هست؛ مسلما ارزیابی امنیت وب سایت های طراحی شده به دلیل ظرافت ها و پیچ و خم های بسیاری که وجود دارند که اکثرا می بایستی توسط عوامل انسانی خبره و حرفه ای بررسی شوند.

به این صفحه رتبه دهید
مشاوره رایگان
Scroll to Top