چه ورژنی از php برای وردپرس بهتر است؟

چه ورژنی از php برای وردپرس بهتر است؟

چه ورژنی از php برای وردپرس بهتر است؟ میخواهیم در آخر این مقاله شیوه ی به روز کردن php توسط  هاست ورد پرس و شرح مچ ترین نسخه php برای ورد پرس را آموزش دهیم.

به روز کردن php را هاستینگ وب انجام میدهد اما بعضی از هاستینگ ها این کار را نمیکنند. و به همین علت ما به کاربران توصیه میکنیم که بهترین هاستینگی که وردپرس، پشتیبانی میکند را انتخاب کنند.

انتخاب هاست غیر قابل اعتماد برای هاستینگ وردپرس میتواند باعث پایین آمدن زمان به طور غیره منتظره در طول به روز رسانی یا بعد از آن باشد و برای رفع این مشکل کاری بهتر از تغییر هاست به هاستینگ بهتری وجود ندارد.

به روز رسانی php و وردپرس

توسعه وردپرس با استفاده از برنامه نویسی منبع باز php است. برای وردپرس ورژن php5.6  پایدار است.اما اکثرا از سرور هاست مشترک php را روی سرور خودشان نصب میکنند. بعضی از هاست ها به شما اجازه تغییر ورژن php را از کنترل پنل میدهند.

اعمالی که در حین به روز رسانیه php لازم است

شاید هاست سایت شما اکنون هاستسنگ هزاران سایت وردپرس را سرپرستی میکند. و آنها اطمینان دارند که همه چیز به طور یکنواخت پیش میرود و کاربران شما هیچ گونه قطعی ندارند. اخباری که دریافت میکنید به شما در مورد آپدیت ها و خطاها اطلاعات میدهند. اما این آپدیت اغلب برای یک طرح مجدد کاربرد دارد و مناسب است.

به تمام مخاطبان توصیه میکنیم که همیشه از سایت وردپرس پشتیبانی بگیرند. حتما یکی از پشتیبان گیرهایی مثل BackupBuddy  را نصب کنید، یا یک پشتیبان گیر دستی از سایت خود ایجاد کنید.

بعد این مرحله چیزی که لازم دارید این است که همیشه از آخرین نسخه وردپرس استفاده کنید. همیشه به صفحه آپدیت رفته و آخرین ورژن ها را نصب کنید.تقریبا تمام وردپرس ها و افزونه ها با آپدیت php با مشکل مواجه نمیشوند اما اگر چنین اتفاقی افتاد با نویسنده آن تماس بگیرید.

کاری که میتوانید در حین وفقه انداختن آپدیت php انجام دهید

وفقه افتادن در کار سایت در حین آپدیت php خیلی کم است اما فراوانی افزونه های رایگان ممکن است یک خط کد ناقص از یک افزونه باعث وقفه در کار سایت شود.پس برای جلوگیری از این مسئله تمام افزونه ها را غیره فعال میکنیم و به قالب وردپرس پیش فرض وردپرس تغییر میدهیم.

اگر با انجام این کار هم مشکل حل نشد باید با حمایت کننده هاست خود تماس بگیرید و اگر بازهم کمکی نکردند باید یک نسخه جدید نصب کنید و نسخه پشتیبانی را فعال کنید. و در آخر اگر باهمه این کارها مشکل شما حل نشد میتوانید هاست وردپرس خود را تغییر دهید.

به این صفحه رتبه دهید

1 دیدگاه دربارهٔ «چه ورژنی از php برای وردپرس بهتر است؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top