افزونه اضافه کردن دکمه لایک به مطالب وردپرس

افزونه اضافه کردن دکمه لایک به مطالب وردپرس

در این پست از سایت آنلاینر با معرفی یک افزونه جالب دیگه در خدمت شما دوستان هستیم. خوب حتما با خواندن عنوان مطلب متوجه همه چیز شدید بله درسته ما میخواهم قابلیت لایک به مطالب را در سیستم وردپرس هم راه بندازیم در این زمینه افزونه های زیادی وجود داره که یکی از بهترین آنها رو امروز به شما معرفی میکنیم.

با استفاده از این افزونه به راحتی میتوانید به کاربران خود این امکان را دهید که مطالب شما را لایک کنند.بعد از نصب این افزونه یک گزینه به نوار پیشخوان شما اضافه می شود به نام یو لایک که شما میتوانید تنظیمات مربوط به این افزونه را در این قسمت انجام دهید.

نام این افزونه کاربردی “WP ULike است این افزونه  یک سیستم آژاکسی ساده و کاربردی برای ایجاد قابلیت لایک و دیسلایک (LIKE+Dislike) در مطالب و نوشته های وردپرسی شماست و با بهره گیری از پنل تنظیمات پیشرفته، پشتیبانی کامل از شیوه نامه rtl، نمایش آواتار کاربران لایک کرده، نمایش بیشترین مطالب شده و… تمامی قابلیت های یک سیستم خوب و حرفه ای رو در اختیار شما قرار میده.

همچنین، این افزونه بر خلاف افزونه های مشابهی مثل “I Like This“، از متدهای استاندارد و جدید وردپرس بهره گیری کرده و در نتیجه بدون کوچکترین باگ کدنویسی، میتونید با خیالی راحت از این سیستم استفاده کنید و از وردپرس لذت ببرید.
نحوه کار افزونه:

افزونه WP Ulike از قابلیت زمینه های دلخواه وردپرس برای ثبت تعداد لایک ها استفاده کرده و برای بارگذاری این سیستم در صفحات سایت، دو راه حل در اختیار شما قرار گرفته که به ترتیب عبارتند از:

استفاده از تابع

1

<?php if(function_exists(‘wp_ulike’)) wp_ulike(‘get’); ?>

فعال کردن قابلیت انتشار خودکار، در پنل تنظیمات افزونه.
امکان استفاده از کدکوتاه [wp_ulike]

البته تا یادم نرفته این رو هم اضافه کنم که افزونه “WP ULike” از دو ابزارک اختصاصی هم پشتیبانی میکنه که با استفاده از اون میتونید لیستی از بیشترین مطالب لایک شده و پرلایک ترین کاربران رو در قالب ابزارک وردپرس نمایش بدید.
قابلیت ها:

بهره گیری از آژاکس، کدنویسی استاندارد و همینطور مصرف بهینه از منابع هاست.
دارای “دکمه لایک” و “باکس شمارنده” زیبا. (+ افزودن قابلیت انتخاب “تم” در آینده)
ذخیره اطلاعات و نوع لایک کاربران در جدول اختصاصی افزونه.
قابلیت نمایش خودکار در صفحات سایت. (بدون نیاز به کدنویسی و استفاه از تابع)
قابلیت فعال سازی نمایش آواتار و نام کاربران لایک کرده در زیر هر پست.
قابلیت سفارشی سازی دکمه لایک و باکس شمارنده.
پشتیبانی از دو ابزارک اختصاصی و پیشرفته.
پشتیبانی کامل از شیوه نامه rtl + فایل زبان.
پنل تنظیمات کاربردی با قابلیت های بالا.
و…

در اولین نسخه های منتشر شده از افزونه، قابلیت ها به صورت کلی ارائه شدند و به امید خدا و هم فکری دوستان عزیز وردپرسی، در آینده ای نزدیک میتونید ویژگی های خیلی جالب تری رو در این افزونه مشاهده کنید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «افزونه اضافه کردن دکمه لایک به مطالب وردپرس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top