دانلود قالب مجله خبری با اسلایدر قوی

دانلود قالب مجله خبری با اسلایدر قوی

در این مطلب از سایت آنلاینر برای شما دوستان وردپرسی یک قالب شیک وردپرس آماده کردیم که امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرید. نام این قالب وردپرس asteria می باشد که شما می توانید از سایت آنلاینر دانلود کنید. در زیر تصویری از صفحه اصلی قالب رو میتوانید مشاهده کنید.

دانلود قالب مجله خبری با اسلایدر قویاین قالب وردپرس مناسب سایت های مجله خبری می باشد و از ووکامرس (سیستم فروشگاه ساز وردپرس) هم پشتیبانی میکند. طراحان قالب asteria برای زیبایی بیشتر این قالب از یک اسلایدری بسیار قوی استفاده کردند که شما میتوانید متن خود را در اسلایدر به سه حالت متفاوت به نمایش بزارید.

این قالب مجله خبری از تنظیمات بسیار حرفه ای پشتیبانی میکند که شما میتوانید تمام سایت رو برای خودتون سفارشی طراحی کنید.

روش راه اندازی قالب asteria

۱- نصب قالب روی وردپرس

برای نصب قالب ایتدا فایل فشرده شده این قالب وردپرس را از انتها همین پست دریافت کنید.

سپس وارد قسمت مدیریت وردپرس خود شوید و به قسمت نمایش رفته و روی گزینه پوسته ها کلیک کنید.

در این قسمت در بالای صفحه پوسته ها بر روی گزینه افزودن پوسته تازه کلیک کنید . حالا قالبasteria را که از سایت دانلود کردید آپلود و نصب کنید.

 

 ۲- تنظیمات صفحه اصلی

پس فعال سازی قالب نوبت تنظیمات صفحه اول سایت می شود.برای ایجاد صفحه اول سایت به صورت سفارشی ایتدا وارد قسمت برگه ها شوید و یک برگه جدید با نام Home بسازید و قالب این برگه را هم Home انتخاب کنید.بعد ساخت برگه به قسمت سفارشی سازی که زیر گروه قسمت نمایش هست بروید و گزینه برگه نخست ایستا را بزنید گزینه برگه ایستا را انتخاب کنید و برگه Home را که ساختید انتخاب کنید تا سفحه اول سایت شما شخصی سازی شود.

۳-تنظیمات صفحه بلاگ

دوباره یک برگه تازه بسازید این بار با نام Blog و قالب این برگه هم را HOME بزارید، سپس به قسمت تنظیمات وردپرس رفته و گزینه خواندن را بزنید در قسمت برگه نوشته ها از منوی کسویی گزینه Blog را انتخاب کنید.

شما دوستان میتوانید از فروشگاه قالب وردپرس سایت آنلاینر دیدن فرمایید و از جدیدترین قالب های وردپرس با موضوع مجله خبری آشنا شوید و درصورت درخواست با بهترین قیمت و پشتیبانی کامل از سایت دریافت نمایید.

ویژگی ها

دارای تم اپشن قوی
سازگاری با ووکامرس
سازگاری با تبلت و گوشی
دارای گزینه تغییر رنگ
سالایدر خیلی عالی
قسمت پست ها با لود چرخشی

 

دانلود قالب وردپرس asteria-lite

به این صفحه رتبه دهید

1 دیدگاه دربارهٔ «دانلود قالب مجله خبری با اسلایدر قوی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top