دانلود قالب وردپرس برای سایت های کاریابی

دانلود قالب وردپرس برای سایت های کاریابی

 

قالب وردپرس Gander یک قالب رایگان و البته پاسخگو هست که در چارچوب Bootstrap 3 ساخته شده است. شما میتوانید این قالب را به صورت رایگان از آنلاینر دریافت نمایید.این قالب وردپرس متاسب سایت هایی برای پیدا کردن ساده فرصت شغلی و ارائه برنامه های کاربردی و آینده نگر مناسب می باشد.که شما برای شخصی سازی این قالب باید صفحه نخست سایت و پلاگین های مورد نیاز این قالب را نصب نمایید.

افزونه های مورد نیاز

برای این قالب وردپرس چند افزونه برای راه اندازی در نظر گرفته شده است که اگر نصب نشوند این قالب به درستی کار نخواهد کرد.شما میتوانید برای نصب این افزونه ها به پنل پیشخوان خود رفته و نام افزونه ها را در آنها جستجو کنید سپس نصب و فعال سازی کنید. نام افزونه ها در زیر آمده است.

 

WP Job Manager-1این افزونه برای اجرای بهتر عملکرد هیئت مدیره مورد نیاز است.
WordPress SEO by Yoast-2این پلاگین برای بهینه سازی بهتر در موتور های جستجو مورد نیاز است.

نصب و راه اندازی قالب وردپرس Gander

برای نصب و راه اندازی این قالب وردپرس در ابتدا شما باید فایل فشرده قالب را از سایت آنلاینر دانلود کنید.سپس به پنل مدیریت وردپرس خود رفته روی قسمت نمایش کلیک کنید و از منوی باز شده بر روی گزینه پوسته ها کلیک کنید.در این قسمت از زیر نوار مدیریت گزینه افزودن پوسته را زده در صفحه باز شده جدید بر روی گزینه بارگزاری پوسته کلیک کنید و سپس قالب Gander را که از سایت دانلود کردید در این قسمت اپلود کنید و بعد از آپلود نمودن آن را فعال نمایید.

نصب افزونه های مورد نیاز

شما پس از فعال سازی قالب،افزونه های مورد نیاز این قالب وردپرس که از در بالا نام آنها را ذکر کرده ایم دانلود و نصب میکنید تا سایت شما به درستی بارگزاری شود

البته شما میتوانید در قسمت نمایش در وردپرس پلاگین های مورد نیازی که خود قالب اعلام کرده است را دانلود و نصب کنید.

 

 

تنظمات قسمت WP Job Manager

شما بعد نصب پلاگین WP Job Manager در پیشخوان وردپرس در منو Job Listings  برای تنظیمات کاریابی وارد این قسمت باید شوید. شما میتوانید کارهای جدید را در این قسمت وارد کنید و بنویسد چه تخصصی لازم دارید در کدام شهر نیرو برای کار نیاز دارید این قالب امکانات گسترده ایی در زمینه کاریابی را دارا می باشد. در صفحه اول سایت بعد از تنظیمات این پلاگین کسانی که دنبال کار میگردند مشخصات حود را در ان ثبت می کنند و منتظر می مانند تا کارفرماها مشخصات و سوابق کاری آنها را مشاهده کنند و اگر مورد رضایت آنها بود طبق شماره یا ایمیلی که دارند تماس بگیرد البته در هر صورت کارفرما هم باید عضو سایت شود تا بتوانند مشخصات کارمند را ببنید.این قابلیت هم در این قالب هست که اگر کارفرما دنبال کارمند باشد شرایط را در بخش مربوطه که در مدیریت خود مشخص است بنویسد و کارمند با کارفرما تماس بگیرد.

 

تنظیمات صفحه اول سایت (Homepage)

پس فعال کردن کامل قالب  به قسمت برگه بروید و یک صفحه با نامhome بسازید و قالب این برگه را هم Home انتخاب کنید. بعد ساخت برگه به قسمت سفارشی سازی که زیر گروه قسمت نمایش هست بروید و گزینه برگه نخست ایستا را بزنید گزینه برگه ایستا را انتخاب کنید و برگه Home را که ساختید انتخاب کنید تا سفحه اول سایت شما شخصی سازی شود.

تنظیمات صفحه نوشته ها سایت

دوباره یک برگه تازه بسازید این بار با نام Blog و قالب این برگه هم را HOME بزارید، سپس به قسمت تنظیمات وردپرس رفته و گزینه خواندن را بزنید در قسمت برگه نوشته ها از منوی کسویی گزینه Blog را انتخاب کنید.

تنظیمات اصلی قالب:

برای سفارشی کردن قالب خود به سبک دلخواه خود به قسمت Theme Options بروید.

در تب اول میتوانید تنظیمات مربوط به (Home Page) ار انجام بدهید در این قسمت میتوانید برای صفحه اول سایت خود متن مقدمه بنویسید.

از قسمت Job listing section میتوانید بخش لیست کارها در صفحه اول را شخصی سازی کنید.

از قسمت Jobs section title میتوانید عنوان بخش مشاغل را مشخص کنید.

از قسمت Blog section title هم میتوانید عنوان بخش و بلاگ خود را مشخص کنید.

در تب بعدی می توانید گزینه های مربوط به رنگ پس زمینه سایت و نوشته ها … را مشخص کنید.

در تب بعدی هم می توانید گزینه مربوط به تبلیغات بنری سایت را مشخص کنید.

 

به این صفحه رتبه دهید

1 دیدگاه دربارهٔ «دانلود قالب وردپرس برای سایت های کاریابی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top