دوره آموزش آنلاین طراحی سایت پیشرفته (آموزش تبدیل PSD به HTML بهمراه CSS، jQuery)

آموزش تبدیل طرح گرافیکی یک سایت کامل به صورت یک عکس طراحی شده است، به یک صفحه ی وب را فرآیند آموزش تبدیل PSD به HTML می نامند.

در صورتی که به طراحی سایت با HTML و CSS به صورت اولیه آشنایی دارید و مفاهیم، نکات و دستورات مربوطه به استفاده از HTML و CSS را در طراحی صفحات وب میدانید و می خواهید از دانش خودتان بصورت حرفه ای استفاده کنید تا بتوانید به راحتی و براساس اصول حرفه ای ، تبدیل PSD به HTML را انجام بدهید، و از کدهای CSS و jQuery نیز استفاده کنید، این دوره مناسب شماست.

در طول این دوره شما اصول تبدیل حرفه ای PSD به HTML را در قالب پروژه های عملی آموزش خواهید دید، خواهید توانست از اسکریپت های جاوااسکریپت (JavaScript) و جی کوئری (jQuery) نیز در طراحی صفحات وب استفاده کنید. نکات بسیار مهم و کلیدی به شما آموزش داده خواهد شد تا آن نکاتی را که مدتها طول خواهد کشید تا به دست بیاورید را سریع بیاموزید.

با توجه به اهمیت استفاده از افکت های پویا در صفحات وب امروزی،در این دوره بصورت مختصر آموزش های jquery نیز ارائه می شوند به طوریکه بتوانید در صفحات سایتهایی که طراحی می کنید،اسلایدر ،منوهای کشویی،تب منوهای زیبا و… داشته باشید.

چرا دوره آموزش تبدیل PSD به HTML آنلاینر؟

  • دوره ها بصورت آنلاین برگزار شده و دیگر لازم نیست نگران عدم دسترسی به کلاس های حرفه ای در شهرهای کوچک باشید و یا دقت زیادی را در ترافیک شهرهای بزرگ از دست بدهید.
  • به شرکت کنندگان در دوره فضای هاست اختصاصی رایگان داده می شود تا نتایج کارها و تمرینات شان را در یک نسخه وردپرس آنلاین مشاهده کنند و بصورت عملی در شرایطی کار کنند که در آینده ای نزدیک باید برای سایتهای مشتریان کار کنند.
  • افراد برتر در دوره، در یک جلسه آموزشی رایگان و ویژه شرکت داده می شوند تا رازهای موفقیت در طراحی صفحات وب به ایشان ارائه شود.
  • هزینه ی ثبت نام دراین دوره تنها 300 هزار تومان می باشد

زمان، ظرفیت و هزینه کلاس ها

دوره ی آموزش حرفه ای تبدیل psd به html به دلیل اهمیت پاسخ به سوالات کاربران و حفظ کیفیت بالا درآن با ظرفیت محدود برگزار می شود. تعداد کل جلسات 30 ساعت بوده هزینه ی شرکت در دوره تنها 300 هزار تومان می باشد. در این دوره ابتدا یک طرح گرافیکی به فرمت psd به هنرجویان تقدیم می شود در طول دوره کدنویسی همان طرح بصورت گام به گام در دستور کار قرار میگیرد.

  • مدت زمان دوره : ۳۰ ساعت
  • تاریخ شروع : ۱7 آذر ۹۳
  • هزینه دوره: ۳۰۰ هزار تومان

 

در حال حاضر ثبت نام در این دوره آموزشی به اتمام رسیده است. دوره های فعال: آموزش طراحی قالب وردپرسآموزش طراحی صفحات وب

 

به این صفحه رتبه دهید

3 دیدگاه دربارهٔ «دوره آموزش آنلاین طراحی سایت پیشرفته (آموزش تبدیل PSD به HTML بهمراه CSS، jQuery)»

  1. آواتار رائیکا
    رائیکا

    سلام امکانش هست فیلم های اموزشی این دوره ها رو برای فروش قراربدید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top