فیلم آموزش طراحی گالری عکس انعطاف پذیر با CSS

فیلم آموزش طراحی گالری عکس انعطاف پذیر با CSS

حتماً می دانید یک نکته ی مهم در طراحی سایت ها این است که باید در کدنویسی html آینده نگری داشته باشیم تا هنگامی که وب سایت داینامیک پیاده سازی می شود، با مشکلی مواجه نشویم. در واقع باید داینامیک (dynamic) فکر کنیم و استاتیک (static) کد کنیم. بنابراین در این آموزش طراحی سایت، یک مبحث مهم و کاربردی را در مورد کار با عناصر شناور (float)، بیان خواهیم کرد.

آنچه در این فیلم آموزشی خواهید آموخت :

به شما پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر این مبحث، قبل از مشاهده ی این فیلم آموزشی، فیلم های آموزش ساخت گالری عکس با CSS و HTML و معرفی مشخه clear در CSS را حتماً مشاهده کنید.

[hdplay id=93]

برای دانلود فیلم آموزشی و اسنیپت های آموزش مربوطه از لینک های زیر استفاده کنید :

[free_vip]
[video_download cat=’html’ url=’https://onliner.co/css-videos/flexible-image-gallery.mp4′]دانلود فیلم آموزش طراحی گالری عکس انعطاف پذیر با CSS[/video_download]

[onliner_button type=”edu-demo” url=’http://dl.onliner.ir/css-snippets/flexible-image-gallery.zip’]دانلود دمو[/onliner_button]
[/free_vip]

دسترسی سریع :

به این صفحه رتبه دهید

5 دیدگاه دربارهٔ «فیلم آموزش طراحی گالری عکس انعطاف پذیر با CSS»

  1. با سلام خدمت شما
    در مورد استفاده از تگ باز و بسته دیو با استفاده از کلاس clear اگر ما بخواهیم گاتلری عکس ساخته شده رو به شکل پوسته در سیستم وردپرس داشته باشیم. چون ما تگ ها ی یک ایتم رو بین توابع شرطی php می گذاریم نحوه استفاده از دیو بار و بسته با کلاس clear چگونه خواهد بود؟ مثلا اگر کد محتوای مربوط به گالری به شکل ”

    <a href="”>

    نام نویسنده: &nbsp&nbsp&nbsp تاریخ انتشار: &nbsp&nbsp&nbsp

    باشه دیو مربوطه رو کجا باید قرار داد؟
    با احترام

  2. با سلام خدمت شما
    بنده این فایل و فایل اموزشی مربوط به مشخصه clear رو دیدم اما متوجه نشدم که چرا با افزودن دیو باز و بسته clear و دادن مقدار both به اون مشکل به هم ریختگی پست ها حل میشه.
    میشه در این مورد بیشتر توضیح بدید.
    ضمنا بنده شماره موبایل خود را وارد کردم اما پیامک اطلاع رسانی فیلم های اموزشی نمی آید شماره بنده نیز در بلک لیست نیست.
    با احترام

    1. آواتار گروه طراحی سایت
      گروه طراحی سایت

      با سلام
      در مورد سوال فنی تان و مشخصهی clear، لطفا فیلم های آموزشی مبحث float و همچنین توضیح مشخصه ی clear را نیز مشاهده بفرمایید.
      —–
      در مورد خبرنامه؛ ما جهت جلوگیری از مزاحمت داشتن برای کاربران خیلی کم خبرنامه ارسال میکنیم و تاکید داریم که خبرنامه ها حتما مفید باشند. برای معرفی خدمات و سرفصلهای جدید، خبرنامه ارسال می کنیم. احتمالا بهمین خاطر فعلا چیزی خدمت تان ارسال نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top