فیلم آموزش css – استاتیک کد کنید امّا داینامیک فکر کنید

فیلم آموزش css – استاتیک کد کنید امّا داینامیک فکر کنید

در فیلم آموزش طراحی گالری عکس انعطاف پذیر با CSS، به شما نشان دادیم که در کدنویسی html باید آینده نگری داشته باشد تا هنگامی که وب سایت داینامیک (daynamic) را پیاده سازی می کنید، با مشکلی مواجه نشوید. در این فیلم آموزش طراحی سایت، نکات رایجی را که نیاز است تا هنگام کدنویسی استاتیک (static) رعایت کنید، برای شما تشریح خواهیم کرد و به شما خواهیم آموخت که چطور بصورت استاتیک کد کنید ولی داینامیک فکر کنید.

[hdplay id=113]

برای دانلود فیلم آموزشی و اسنیپت های آموزش مربوطه از لینک های زیر استفاده کنید :

[free_vip]
[video_download cat=’html’ url=’http://dl.onliner.ir/css-videos/static-code-dynamic-though.mp4′]دانلود فیلم آموزش css – استاتیک کد کنید امّا داینامیک فکر کنید[/video_download]
[/free_vip]

دسترسی سریع :

به این صفحه رتبه دهید

2 دیدگاه دربارهٔ «فیلم آموزش css – استاتیک کد کنید امّا داینامیک فکر کنید»

  1. با سلام خدمت شما
    در این فیلم اموزشی مدرس سایت اشکال سایتی رو که خوتون راه اندازی کردید رو برشمرده ضمن اینکه به روش رفع اون اشاره ای نکرده.
    مدرس سایت ، طراح سایت نیست؟
    ممکنه روش رفع مشکلی که در سایت تندیس بوک رو بهش اشاره کردید رو در فیلم اموزشی بزارید؟
    رزومه مدرس سایت رو نمی گذارید باهاشون آشنا بشیم؟
    با احترام

    1. آواتار گروه آموزش طراحی سایت
      گروه آموزش طراحی سایت

      با سلام
      لطفا با دقت به محتوا توجه کنید. در فیلم آموزشی دقیقا توضیح داده شده است که به دلیل نوع طراحی گرافیکی، چنین مسئله ای بوجود آمده است. طرح گرافیکی توسط گرافیست دیگری ایجاد شده است. کدنویسی سایت نیز توسط کدنویسهای آنلاینر انجام شده است که رزومه ی کامل و خوبی دارند.
      ضمن اینکه از همه مهمتر این هست که شما دانش داشته باشید و بر اساس شرایط تصمیم گیری کنید (اصل مهندسی نرم افزار، مدیریت محدودیت هاست). مثلا وقتی مشتری چنین طرحی را می پسندد، شما باید این نکته را به مشتری اعلام کنید که در این طرح، محدودیت طول عنوان وجود دارد. بنابراین اگر مشتری محدودیت را بپذیرد، مشکلی نیست و درغیر اینصورت نیاز به تغییر طرح گرافیکی خواهد بود. بنابراین با داشتن تفکر داینامیک، مشکلات و محدودیتها را پیش از وقوع پیش بینی کرده و راه حل مناسب را برای آنها پیدا خواهید کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top