افزونه تصویر شاخص اتوماتیک مطالب در وردپرس

افزونه تصویر شاخص اتوماتیک مطالب در وردپرس

شاید شما هم از دسته کسانی باشید که در روز تعداد زیادی مطلب در سایت خود میزند و برای تصویر شاخص هر پست به صورت دستی وقت زیادی می گزارید. در بسیاری از سایت هاتصویر اولی که در مطلب قرار می‌گیرد به‌عنوان تصویر شاخص نیز مشخص می‌شود، یعنی هم باید تصویر را در مطلب قرار داد و هم به بخش تصویر شاخص رفت و همان تصویر را به‌عنوان تصویر بندانگشتی انتخاب نمود.

در این قسمت از آنلاینر با معرفی یک افزونه کاربردی در این زمینه در خدمت شما دوستان عزیز هستیم. که شما با نصو فعال سازی این افزونه می توانید اولین تصویری را که در مطلب قرار می‌دهید به‌صورت خودکار به‌عنوان تصویر شاخص مطلب انتخاب خواهد شد.

افزونه  Auto Post Thumbnail وردپرس

نام این افزونه وردپرس Auto Post Thumbnail که در میان کاربران وردپرس یک افزونه محبوب و پرطرفدار به شمار می آید.که با نصب و فعال‌سازی آن، اولین تصویر هر مطلب به‌عنوان تصویر شاخص آن انتخاب می‌شود. این افزونه کاربردی از کلیه پست‌های سفارشی نیز پشتیبانی می‌کند و تنها ویژه مطالب وردپرس نیست. از دیگر قابلیت‌های این افزونه می‌توان به انتخاب خودکار تصویر مناسب اشاره کرد، به این معنا که اگر یک تصویر مشکل داشت و به‌صورت خودکار مطلب را برای سایر تصاویر جستجو می‌کند.

شما اگر در یک مطلب در سایت خود به‌صورت دستی تصویر شاخص برایش انتخاب کرده باشید این افزونه کاری با این مطلب شما ندارد و تصویر شاخص آن را تغییر نمی‌دهد!

برای نصب این افزونه به قسمت افزونه ها در پیشخوان خود رفته و نام این افزونه را جستجو کنید تا از مخزن وردپرس دانلود شود و پس از دانلود آن را فعال کنید.

به این صفحه رتبه دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top