افزونه رتبه بندی دیدگاه های کاربران در وردپرس

افزونه رتبه بندی دیدگاه های کاربران در وردپرس

در هر سایتی کاربرانی در آن مشغول فعالیت هستند. رقابت بین کاربران از انجمن های اینترنتی شروع شد در این گونه انجمن ها کاربران بر اساس تعداد مطالب ، تعداد تشکر دریافتی و … رتبه بندی می شوند و بین سایر کاربران به صورت عمومی نمایش داده می شوند.در این گونه سایت ها معمولا بین کاربران یک فضا رقابتی ایجاد می شود که همین امر باعث افزایش بازدید در تالار های گفتگو می شود.

همان طور که در متن بالا خواندید از اهمیت فضا رقابت در بین کاربران آشنا شدید.شما میتوانید از روش مشابه بالا در سیستم قدرتمند وردپرس هم استفاده کنید . یکی از روش های ایجاد رقابت میان کاربران غیر عضو ، رتبه بندی آن ها بر اساس تعداد دیدگاه های ارسالی شان می باشد . در این مطلب با ما همراه باشید تا روشی ساده برای اینکار به شما معرفی کنیم .

برای این کار شما به افزونه با نام Simple User Rank Comments نیاز دارید که میتوانید از انتها همین پست آن را دانلود نمایید.سپس آن را در سایت نصب و فعال کنید.پس از فعال سازی به تنظیمات آن رجوع کرده رتبه های پیش فرض را ویرایش و یا رتبه ای جدید به آن اضافه کنید .

افزونه رتبه بندی دیدگاه های کاربران در وردپرس

اگر می خواهید که رتبه کاربران به صورت خودکار بعد از نام آن ها نمایش داده شود تیک گزینه اول را فعال کنید در غیر اینصورت کد زیر را در فایل comments.php قالب خود قرار دهید :

1    <?php if(function_exists(‘get_user_rank’)) {
2        echo get_user_rank();
3    } ?>

به صورت پیش فرض دو رتبه خواننده و ارسال کننده دیدگاه در افزونه وجود دارد ، که کاربران برای رسیدن به هر کدام از آن ها باید تعداد مشخصی دیدگاه تایید شده داشته باشند . با زدن دکمه Add a new rank می توانید عنوان رتبه جدید و تعداد دیدگاه برای رسیدن به آن را مشخص کنید . پس از افزودن رتبه های دلخواه روی دکمه  Save Changes برای ذخیره رتبه ها کلیک کند .

به این صفحه رتبه دهید

1 دیدگاه دربارهٔ «افزونه رتبه بندی دیدگاه های کاربران در وردپرس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top