دانلود افزونه زمان بندی کارها برای وردپرس

دانلود افزونه زمان بندی کارها برای وردپرس

شاید برای شما هم تا به حال پیش آمده است که دوست داشته باشید در ساعتی خاص تغییراتی زمان بندی شده رو مطالب سایت وردپرسی خود انجام دهید. کارهایی همچون بستن دیدگاه ها ، انتخاب مطلب به عنوان مطلب چسبان و یا حتی حذف کردن پست راس یک ساعت خاص ! در سیستم وردپرس شما به صورت پیش فرض فقط میتوانید تاریخ انتشار مطالب رو زمان بندی کنید.اما ما در این مطلب از سایت آنلاینر برای شما دوستان وردپرسی یک افزونه کاربردی در این زمینه معرفی میکنیم که شما توسط این افزونه وردپرس میتوانید کارهای بیشتری را به صورت زمان بندی شده در سایت خود انجام دهید و مدیریت وردپرس بسیار آسان تر برای شما خواهد شد . می توان تنها یک بار وارد بخش مدیریت  خود شوید و کل کارهای مربوط به سایت را زمان بندی کرده و از وقت خود را برای کارهای مهم تر استفاده کنید


نام این افزونه وردپرس Scheduled Content Actions می باشد که شما می توانید بعد از نصب و فعال سازی این افزونه به انتشار یک مطلب جدید و یا ویرایش یک مطلب قدیمی بپردازید. در صفحه ارسال مطلب بخش جدیدی در پایین صفحه با عنوان Scheduled Post Actions اضافه شده است .

دانلود افزونه زمان بندی کارها برای وردپرس

شما در این افزونه تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب کار مورد نظر و تعیین تاریخ و زمان اجرای آن است .

شما بعد از انتخاب کار خود میتوانید مطلب رو ذخیره کنید تا در تاریخ مورد نظر شما تغییرات اعمال شود. همچنین شما قادر هستید که چند کار را برای مطلب انتخاب کرده تا در زمان مخصوص خود اجرا شوند .

دانلود افزونه زمان بندی کارها برای وردپرس
افزونه Scheduled Content Actions با مطالب ، برگه ها و پست های سفارشی بدون مشکل کار می کند . در زیر لیست کارهایی که می توانید با این افزونه انجام دهید را قرار داده ایم :

قابلیت سنجاق کردن مطالب سایت

خارج کردن مطلب از حالت سنجاق در زمان خاص

خصوصی کردن مطلب

انتقال مطلب به پیش نویس

حذف مطلب

انتقال مطلب به زباله دان

فعال کردن دیدگاه ها

بستن دیدگاه ها

تغییر عنوان

اضافه کردن برچسب

حذف برچسب

اضافه کردن متا

آپدیت متا

این افزونه وردپرس برای همه دوستان وردپرسی پیشنهاد می شود چرا که این افزونه میتوانید کارهایی مهمی که شما فراموش کردید را به جای شما انجام دهید مثلا در سایت خود تبلیغ پست ثابت گزاشتید و میخواهید در تاریخ مورد نظر شما این پست حذف یا به صورت پیش نویس در آید توسط افزونه این کار به راحتی قابل انجام است. شما میتوانید در صورت داشتن پرسش در مورد این افزونه از طریق فرم ارسال دیدگاه در همین صفحه پرسش خود را مطرح نمایید.

 

دانلود افزونه scheduled-content-actions

به این صفحه رتبه دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top