دانلود افزونه قوانین فرم عضویت در وردپرس

دانلود افزونه قوانین فرم عضویت در وردپرس

در این قسمت از سایت آنلاینر باز هم با معرفی یک افزونه بسیار کاربردی در وردپرس در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.شما هم تا به حال حتما مشاهده کرده اید که برای عضویت در فروم ها و وب سایت های مختلف در آخرین مرحله عضویت از شما خواسته می شود که قوانین سایت را مشاهده کرده و در صورت موافقت با آن ها در سایت عضو شوید.این امکان بیشتر برای کسانی ضروری هست که عضویت کاربران را آزاد گذاشته اند. در سیستم وردپرس این قابلیت به صورت پیش فرض وجود ندارد. اما جای هیچ نگرانی نیست چون ما در این مطلب از آنلاینر قصد داریم یک افزونه معرفی کنیم که توسط آن میتوانید به راحتی این قابلیت را به وب سایت خود اضافه نمائید .
نام این افزونه کاربردی وردپرس Agreeable می باشد. که شما در بخش افزونه ها سایت خود می توانید آن را نصب و فعال کنید پس از فعال سازی آن به قسمت تنظیمات افزونه مراجعه کنید . در قسمت failed to agree error message متنی را که می خواهید در صورت عدم موافقت کاربر با قوانین برای او نمایش داده شود را وارد کرده و در قسمت select your terms page صفحه ای را که حاوی قوانین شما می باشد را انتخاب کنبد . همچنین در فیلد message عنوان قسمت قبول قوانین را وارد نمائید .

دانلود افزونه قوانین فرم عضویت در وردپرس

شما همچنین میتوانید این قابلیت را هم به فرم عضویت و هم به فرم ورود اضافه کنید ، برای این کار باید تیک دو گزینه آخر را فعال کنید .

دانلود افزونه قوانین فرم عضویت در وردپرس

از این پس هنگام عضویت هر کاربر از او خواسته خواهد شد که قوانین را مطالعه کرده و با آن ها موافقت کند ، این افزونه همچنین می تواند نقش مهمی در کنترل اسپمر ها داشته باشد .

دانلود افزونه agreeable

به این صفحه رتبه دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top