دانلود افزونه مدیریت کاربران جدید در وردپرس

دانلود افزونه مدیریت کاربران جدید در وردپرس

در این پست از سایت آنلاینر با معرفی یک افزونه کاربردی وردپرس در خدمت شما دوستان عزیز هستیم. همان طور که اطلاع دارید در وردپرس اجازه عضویت به کاربران جدید مساوی است با اجازه ثبت نام کاربران اسپم در سایت وردپرسی شما. روش های زیادی برای مبارزه با این کاربران طراحی شده که هر کدام معایت خاص خود را دارند.شما می توانید با افزونه هایی که کد امنیتی در فرم ثبت نام قرار می دهند با این گونه ثبت نام ها تا حدودی مبارزه کنید . اما بهتر نیست که کاربران تازه ثبت نام کرده را دقیقا مثل دیدگاه ها با یک کلیک مدیریت کنید ؟

خوب نوبت رسیده به معرفی کاربردی ما که در ادامه این افزونه کاربردی را به شما معرفی میکنیم .که با فعال سازی آن در سایت وردپرسی خود می توانید کاربران عضو شده در سایت خود را با یک کلیک مدیریت کنید.

 

مدیریت کاربران عضو شده جدید در وردپرس

افزونه New User Approve را نصب کرده و آن را فعال کنید . این افزونه ساده بدون پنل تنظیمات کار می کند ، یعنی نیازی نیست تنظیمات خاصی را روی آن انجام دهید . می توانید کار افزونه را با یک بار خارج شدن از وردپرس و مراجعه به صفحه ثبت نام مشاهده کنید .

این افزونه در صفحه عضویت پیغامی را به کاربران نمایش می دهد مبنی بر اینکه درخواست عضویت باید توسط مدیر بررسی شده و در صورت تایید مدیر رمز عبور برای کاربر ارسال خواهد شد .

دانلود افزونه مدیریت کاربران جدید در وردپرس

پس از پر کردن و ارسال فرم عضویت توسط کاربر جدید یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد تا شما را از این موضوع آگاه کند .

با مراجعه به صفحه کاربران می توانید کاربران عضو شده جدید را مدیریت کنید و به هر یک که خواستید اجازه عضویت در سایت خود را بدهید .

دانلود افزونه مدیریت کاربران جدید در وردپرس

هنگامی که عضویت یک کاربر را تایید می کنید یک ایمیل حاوی رمز ورود به حساب کاربری برای کاربر ارسال خواهد شد . در صورت عدم تایید عضویت نیز یک ایمیل برای اطلاع این موضوع به کاربر ارسال شده و عضویت وی لغو می شود .

نکته مهم این که کاربرانی که عضویتشان تایید نمی شود از دیتابیس شما حذف نشده و تنها اجاز ورود به پنل کاربری خود را ندارند . هم چنین با این کار امکان عضویت مجدد آن ها با همان ایمیل وجود ندارد .

اگر یک کاربر را حذف کنید وردپرس به صورت خودکار اجازه عضویت مجدد وی با ایمیل قبلی خود را به او می دهد ولی باید عضویت آن ها را به صورت دستی تایید کنید .

به این صفحه رتبه دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top