دانلود افزونه وردپرس محافظت از کپی کردن مطالب سایت

دانلود افزونه وردپرس محافظت از کپی کردن مطالب سایت

درود بر شما کاربران عزیز وردپرس…

حتما برای شما هم تا به حال پیش آمده است که مطلبی را با زحمت بسیار زیاد در سایت منتشر میکنید ولی در سایت های زیادی این مطلب کپی میشود و حتی در بعضی از مواقع بهتر از شما در موتورهای جستجو نتیجه می گیرد.کپی برداری محتوای سایت ها یا به زبانی دیگر دزدی محتوا توسط دیگر افراد در ایران به شدت زیاد شده است. به این صورت که براحتی از زحمات فردی که مطلب را نوشته و منتشر کرده است سوء استفاده می کنند.

حالا تیم آنلاینر جهت حمایت از مطالب شما در سایت به معرفی یک افزونه وردپرس بسیار قوی در این زمینه می پردازد. که شما با کمک این افزونه می توانید باعث رشد سایت خود شوید.

با کمک این افزونه وردپرس شما از کپی برداری محتوای سایت توسط دیگر سایت ها جلوگیری می کنید.خوب می دانید که محتوا سرمایه ی هر سایتی محسوب می شود و شما هم مسلما دوست ندارید که این محتوا بدون اجازه شما در فضای وب منتشر شوند.

با کمک این افزونه مطالبی که برای آن ساعت ها وقت گزاشتید را همیشه منحصر به فرد باقی نگه می دارید و یکی از راه های بهینه سازی سایت شما در موتورهای جستجو می باشد. این افزونه از مطالب شما با تمام قدرت در برار کپی برداری افراد سود جو محافظت میکنید.

کپی برداری از سایت شما فقط باید با اجازه شما باشد در غیر این صورت هیچ کس حق کپی کردن مطالب سایت شما را ندارد.

روش کار این افزونه وردپرس با استفاده از تکنولوژی (جاوا اسکریپت + سی اس اس) از نوشته ها و صفحه اصلی سایت شما به خوبی محافظت می کند.این تکنیک ها در هیچ افزونه ی دیگری پیدا نمی شوند و شما می توانید با نصب این افزونه از این تکنیک ها بصورت رایگان بهره ببرید.

پیشنهاد تیم آنلاینر این است که حتما برای محافظت از دست نوشته های خود این افزونه کاربردی وردپرس را نصب کنید به امید روزی که کپی رایت در ایران قانونی شود.

دانلود افزونه wordpress-prevent-copy-paste-plugin.1.2

به این صفحه رتبه دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top