دانلود رایگان قالب تفریحی واکنش گرا وردپرس

دانلود رایگان قالب تفریحی واکنش گرا وردپرس

در این قسمت از سایت آنلاینر با معرفی یک قالب بسیار زیبا برای مدیریت محتوا وردپرس در خدمت شما دوستان عزیز هستیم. نام این قالب وردپرس شیک Yegor می باشد. که میتوانید این قالب را در ادامه دانلود کنید. این قالب وردپرس قدرت گرفته شده توسظ bootstrap 3 می باشد که شما میتوانید یک وبسایت زیبا با  این قالب برپا کنید.طراحی این قالب کاملا واکنش گرا می باشد و شما براحتی می توانید در تمام مرورگرهای اینترنتی با کیفیت بالا سایت خود را به نمایش عموم بگذراید. در این قالب از دو اسلاید مختلف در قسمت های مختلف سایت استفاده می شود که شما می توانید کاربران خود را مجذوب سایت خود کنید.

صفحه نخست قالب Yegor وردپرس

در تصویر شما صفحه نخست این قالب شیک را مشاهده می کنید همانطور که در تصویر می بینید این قالب وردپرس مناسب سایت های پرتال و تفریحی می باشد. البته این قالب را می توان در قسمت های مختلف استفاده کنید.برای تنظیمات قسمت لوگو سایت شما باید وارد بخش تنظیمات شوید و لوگو لخواه خود را در آنجا بارگزاری کنید
دانلود رایگان قالب تفریحی واکنش گرا وردپرس

 

صفحه مطالب قالب Yegor وردپرس

در تصویر زیر شما صفحه مطالب یا نوشته ها سایت را می بینید . همانطور که می بینید در قسمت نوشته ها سایت شما می توانید به سایر بخش های سایت ارتباط داشته باشید. این قالب از سئو داخلی بسیار قوی برخوردار هست که همین یکی از مهمترین مزیت های این قالب بسیار زیبا می باشد.

 

 

دانلود رایگان قالب تفریحی واکنش گرا وردپرس

صفحه درباره ما قالب Yegor وردپرس

در این تصویر هم که شما می توانید درباره خودتان و یا کاری که قرار است در سایت انجام بدهید چند خطی بنویسید همانطور که توجه کردید صفحه های که در سایت هست مثلا برگه نوشته ها و یا همین صفحه درباره ما از قالب اصلی سایت استفاده میکنید که این باعث یک دست شدن سایت نیز می شود.

دانلود رایگان قالب تفریحی واکنش گرا وردپرس

شما دوستان می توانید از سایر قالب های وردپرس ما در بخش فروشگاه قالب وردپرس در سایت آنلاینر دیدن کنید. همچنین می توانید برای تغییرات قالب فوق در بخش نظرات از ما راهنمایی بخواهید تیم فنی سایت همیشه پاسخگو نیاز شما کاربران آنلاینر می باشد.

مهمترین قابلیت های قالب وردپرس Yegor :

– طراحی کاملا واکنش گرا

– استفاده از دو اسلایدر متفاوت برای نمایش محتوا در صفحه نخست

– ابزارک ویژه برای نمایش مطالب محبوب و … به صورت زبانه

– امکان تغییر آسان لوگو

– امکان نمایش تبلیغات در هدر

– سئو مناسب و بهینه شده

– و …

 

دانلود قالب وردپرس Yegor 

به این صفحه رتبه دهید

1 دیدگاه دربارهٔ «دانلود رایگان قالب تفریحی واکنش گرا وردپرس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top