دانلود قالب نمونه کار Fyre برای وردپرس

دانلود قالب نمونه کار Fyre برای وردپرس

در این پست از سایت آنلاینر باز برای شما دوستان یک قالب شیک وردپرس رایگان در اختیار شما قرار می دهیم. نام این قالب وردپرس Fyre می باشد. این قالب دارای طراحی واکنش گرا  می باشد و  بر روی Bootstrap 3 framework یا 3 چارچوب ساخته شده است. این قالب وردپرس یک قالب ایده ال برای سایت های نمونه کار و وبلاگی هست

راه اندازی قالب Fyre

برای راه اندازی این قالب وردپرس شما باید ابتدا فایل فشرده قالب را از سایت آنلاینر دانلود کنید.سپس پنل مدیریت وردپرس خود رفته روی قسمت نمایش کلیک کنید و از منوی باز شده بر روی گزینه پوسته ها کلیک کنید.در این قسمت از زیر نوار مدیریت گزینه افزودن پوسته را زده در صفحه باز شده جدید بر روی گزینه بارگزاری پوسته کلیک کنید و سپس قالب Fyre را که از سایت دانلود کردید در این قسمت اپلود کنید و بعد از آپلود نمودن آن را فعال نمایید.

 

تنظیمات صفحه اول سایت (Homepage)

شما باید پس از نصب و فعال سازی قالب تنظیمات صفحه اول سایت خود را انجام دهید برای این کار به قسمت برگه بروید و یک صفحه با نام home بسازید و قالب این برگه را هم Home انتخاب کنید. بعد ساخت برگه به قسمت سفارشی سازی که زیر گروه قسمت نمایش هست بروید و گزینه برگه نخست ایستا را بزنید گزینه برگه ایستا را انتخاب کنید و برگه Home را که ساختید انتخاب کنید تا صفحه اول سایت شما شخصی سازی شود.

 

اسلاید: برای تنظیمات اسلاید شو شما در هر پست باید عکس اسلایدشو قالب را انتخاب کنید تا در صفحه اول سایت به نمایش در آید.

 

تنظیمات قسمت نمونه کار ها:

برای تظنیمات قسمت نمونه کارها قالب Fyre قسمتی در این قالب ایجاد شده برای نمونه کار  شما میتوانید نمونه کار های خود را جدا از پست در قسمت Portfolio اضافه کنید. بعد از نصب این قالب این قسمت به ستون سمت راست مدیریت وردپرس شما اضافه می شود که شما می توانید از این قسمت نمونه کار های خود را اضافه کنید. برای این کار باید از قسمت Portfolio گزینه Add New را زده و یک نمونه کار جدید بسازید. این قسمت دقیقا مشابه قسمت پست گزاشتن در وردپرس است که حتی شما میتوانید برای نمونه کار های خود دسته بندی ایجاد کنید.برای ایجاد برگه نمونه کار ها از قسمت برگه ها یک بگه با نام portfolio بسازید و تمام نمونه کار های خود را در این صفحه مشاهده کنید.

 

تنظیمات اصلی قالب:

برای سفارشی کردن قالب خود به سبک دلخواه خود به قسمت Theme Options بروید.

در تب اول میتوانید تنظیمات مربوط به (Home Page) ار انجام بدهید در این قسمت میتوانید برای صفحه اول سایت خود متن مقدمه بنویسید.

از قسمت Portfolio items count میتوانید تعداد نمونه کارها را در صفحه اول مشخص کنید.

از قسمت Latest posts count میتوانید تعداد پست منتشر شده را در صفحه اول مشخص کنید.

در تب بعدی می توانید گزینه های مربوط به رنگ پس زمینه سایت و نوشته ها … را مشخص کنید.

در تب بعدی هم می توانید گزینه مربوط به تبلیغات بنری سایت را مشخص کنید.

 

 

دانلود قالب Fyre

 

 

به این صفحه رتبه دهید

1 دیدگاه دربارهٔ «دانلود قالب نمونه کار Fyre برای وردپرس»

  1. سلام. اول تشکر می کنم از این همه کمک که به مردم می کنید با گذاشتن این همه مطالب مفید و اکثرا رایگان.
    سوالم اینه:
    چجوری میشه برای قسمت features محتوا گذاشت؟
    انگار فقط میشه تیترش رو به همراه یه خط نوشته زیرش فعال کرد که اگه اینطور باشه عملا به درد نمیخوره. لطفا راهنمایی بفرمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top