رفع مشکل پلاگین auto post thumbnail و تصاویر شاخص وردپرس

معمولا یکی از بهترین راهکار هایی که برای زیبا سازی و مفهوم کردن مطالب در طراحی سایت ها در نظر گرفته می شود، قرار دادن یک تصویر مشخص برای هر مطلب می باشد که تصویر مربوطه به نوعی معرفی کننده ی مفهوم کلی همان مطلب سایت هست. در وردپرس، این تصاویر با نام تصاویر شاخص یا همان featured images شناخته می شوند.

اخیرا با انتشار آخرین نسخه ی وردپرس، کاربران وردپرسی ای که از پلاگین auto post thumbnail برای تولید خودکار تصاویر شاخص استفاده می کنند، مشاهده کرده اند که تصاویر شاخص آن ها در قالب نمایش داده نمی شود!

علت بروز این مشکل برای تصاویر شاخص وردپرس

در ساختار جدید دیتابیس وردپرس، یکسری تغییرات در جدول taxonomies اعمال شده که این تغییرات شامل آرایه های بکار گرفته شده می باشد. این تغییرات ساز و کار پیشین ذخیره و بازیابی داده ها در پلاگین auto post thumbnail را بر هم زده است و باعث میشود که حتی تصاویر شاخصی که قبلا تولید شده اند نیز، قابل بازیابی نمایش نباشند.

راه حل رفع مشکل پلاگین auto post thumbnail وردپرس

در حال حاضر توسط فروم های ارائه دهنده، یکسری راهکارها ارائه شده است اما بستگی به نوع مشکل هر کاربر، ممکن است هیچ کدام از آن راهکارهای ارائه شده، راهگشا نباشند.

آقای مهندس کریمی که از برنامه نویسان آنلاینر هستند، اسکریپت ویژه ای را برای حل این مشکل کاربران وردپرس نوشته اند که قابلیت حل مشکلات مختلف مشابه کاربران وردپرسی را دارا می باشد. در صورتی که شما نیز دچار چنین مشکلی شده اید، میتوانید با استفاده از صفحه ی سفارش / استعلام قیمت؛ مشکل خودتان را با ما در میان بگذارید تا نسبت به حل آن اقدام شود.

به این صفحه رتبه دهید
مشاوره رایگان
Scroll to Top