طراحی وب سایت موزه ملی خودروهای کلاسیک به آنلاینر واگذار شد

آنلاینر این افتخار را دارد تا اعلام کند که طراحی وب سایت رسمی موزه ملی خودروهای کلاسیک ایران به عهده دارد. مطابق با مذاکرات انجام شده، طراحی و بهینه سازی موثر وب سایت موزه ملی خودروهای کلاسیک کشور، به طور کامل به آنلاینر واگذار شده است.

نقش و اهمیت خودروهای کلاسیک

همانطوری که می دانید؛ خودروهای کلاسیک هر کشوری، نشان تمدن و قدمت هر کشور است و ایران نیز از این حیث، گنجینه ی غنی و ارزشمندی در اختیار دارد. برخی از خودروهای کلاسیک موجود در ایران، کاملا یکتا هستند؛ بطوریکه حتی کارخانه ی سازنده نیز نمونه ای از آن ها را ندارد. در مورد ارزش مادی خودروهای کلاسیک نیز تقریبا هیچ اظهار نظری نمی توان کرد؛ چرا که بسیاری از کارشناسان معتقدند که اصلا قابل قیمت گذاری نیستند.

راه اندازی موزه ملی مجازی

با توجه به گران بها بودن خودروهای کلاسیک و عدم امکان برگزاری نمایشگاه های دائمی برای آن ها؛ نمایشگاه های خودروهای کلاسیک تنها به صورت دوره ای و محدود برگزار می شوند؛ بهمین خاطر راه اندازی موزه مجازی برای این امر، بسیار حیاتی به نظر میرسید. و امروز این افتخار نصیب شرکت طراحی سایت آنلاینر شده است تا بتواند با به کارگیری تمام تکنیک ها و مهارت های پرسنل شرکت، موزه ی مجازی خودروهای کلاسیک کشور را به وسیله ی طراحی سایت مربوطه، راه اندازی نماید.

طراحی وب سایت شما

شما نیز در صورتی که قصد راه اندازی وب سایت مناسب برای خودتان، شرکت تان و یا …. را دارید؛ می توانید به تجربه و تخصص پرسنل آنلاینر، اعتماد کنید. در صورت تمایل می توانید از صفحه ی استعلام قیمت / ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.

به این صفحه رتبه دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top