مسدود کردن حساب کاربران خاطی در وردپرس

مسدود کردن حساب کاربران خاطی در وردپرس
کاربران عزیز وردپرس سلام؛ امروزه در تمام سایت های اینترنتی دنیا از قوانین خاصی پیروی میکنند که شما هنگام ثبت نام در اینگونه از سایت ها فرم قوانین سایت را باید بخوانید و با قوانین سایت موافقت کنید.اما با وجو این بعضی از کاربران اینترنتی در سایت ها قوانین را نقض میکنند و باعث بر هم زدن نظم سایت و آزار سایر کاربران سایت وردپرسی می شوند.
این گونه کاربران معمولا با اخطار گرفتن پشیمان شده و به دامان پر مهر جامعه الکترونیکی بر می گردند!

ولی تعدادی هم هستند که دست از نقض قوانین سایت بر نمی دارند و به فعالیت های خود ادامه می دهند. شما اگر وردپرس را به عنوان یک جامعه الکترونیکی در نظر بگیرید راحت ترین روش برخورد با این گونه افراد حذف حساب کاربری آنان بوده و خیلی ساده قابل انجام است . اما همیشه حذف اکانت در وردپرس کاربردی نیست.این کار مشکلاتی را به همراه دارد ، به عنوان مثال اگر کاربر خاطی نویسنده باشد کلیه مطابی که نوشته است به یک کاربر دیگر منتقل می شود که کار چندان حرفه ای به نظر نمی رسد . همچنین یک روش دیگر تغییر رمز عبور و یا ایمیل کاربر است که این موضوع هم مشکلاتی از قبیل تغییر آواتار و … را به همراه دارد . در این مطلب افزونه ای را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن امکان مسدود کردن کاربران به وردپرس اضافه شده و می توانید حساب کاربری کاربران خاطی خود را برای همیشه و یا برای مدتی خاص مسدود کنید .

 

افزونه مسدود کردن حساب کاربران خاطی در وردپرس Account Locker Lite

نام این افزونه کاربردی Account Locker Lite می باشد که شما با استفاده از این افزونه می توانید حساب کاربری کاربران خود را مسدود کنید . افزونه را نصب کرده و آن را فعال کنید . حال به صفحه ویرایش کاربران مراجعه کرده و به پایین صفحه مراجعه کنید .

مسدود کردن حساب کاربران خاطی در وردپرس

شما همچنین حساب کاربر خاطی را برای مدتی قفل کنید و جلوی دسترسی آن به سایت را بگیرید گزینه Account Status را روی Locked تنظیم کرده و تغییرات را ذخیره کنید .

از این به بعد در صورتی که کاربر اقدام به ورود به سایت وردپرسی شما کند با پیغامی مبنی بر عدم دسترسی و مسدود شدن حساب کاربری خود مواجه می شود . همچنین این افزونه امکان ریست کردن رمز عبور را برای کاربران مسدود غیر فعال کرده و جلوی دسترسی آن ها به پیشخوان سایت شما را به صورت صد در صد تضمین می کند .

مسدود کردن حساب کاربران خاطی در وردپرس
شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که در  صورت غیر فعال کردن افزونه کلیه کاربران مسدود شده امکان دسترسی مجدد به سایت شما را خواهند داشت .
دانلود افزونه از مخزن وردپرس
به این صفحه رتبه دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top