چند راه حل برای بازدید مطالب قدیمی سایت

Visit the old content site , بازدید مطالب قدیمی , سئوسایت , ایجاد ترافیک با مطالب قدیمی

بازدید مطالب قدیمی

به اشتراک گذاشتن مطالب قدیمی

اگر میخواهید بازدید مطالب قدیمی و همچنین مقالات قدیمی سایت شما زیاد شود همراه ما باشید تا با انجام این کار سئو سایت شما نیز افزایش پیدا کند.

پست های قدیمی خود را با نظم خاصی در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارید

شما باید مطالب خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، البته این کار را بهتر است در وقت های مختلف بگذارید. چون همه آنلاین نیستند و به همین دلیل است که این را به شما پیشنهاد میکنم.

البته افزونه هایی وجود دارند که شما میتوانید با تنظیم آنها مطالب خود را در مواقع مختلف در همه شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 پست ها را به یکدیگر ارتباط دهید

سعی کنید هنگام طراحی مطلب بین محتوا های خود ارتباط ایجاد کنید که مطالب شما به یکدیگر وصل شوند و کاربر انها را دنبال کند، در این صورت بازدید و ترافیک سایتتان بالا میرود. برای این کار هم میتوانید از افزوته مطالب مرتبط وردپرس استفاده کنید.

پست هایی که محبوبیت بیشتری دارند را در معرض دید کاربر قرار دهید

این را باور کنید که ۲۰% مطالب و محتوای سایت را ۸۰% از ترافیک گرفته است. همیشه بعضی از مقالات محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه دارند ، شما میتوانید از انها ترافیک بیشتری بگیرید و این کار را همین الآن با چند کلیک شروع کنید. از این نکته غافل نشوید که کاربران بیشتر مطاللبی را میخوانند که برای دیگران جالب بوده است.

استفاده از صفحه ۴۰۴

میدانید که این صفحه هنگامی اجرا میشود که کاربر چیزی را سرچ میکند اما آن مطلب پیدا نمیشود، شما میتوانید در این صفحه مطالب مهم خود را درج کنید و کاربر را به آن مطالب جذب کنید.

ایجاد لینک داخلی به مقالات و مطالب قدیمی

چند راه حل برای بازدید مطالب قدیمی سایت

یکی از مهمترین و بهترین استراتژیها همین لینک های داخلی است. شما باید در مطالب جدید لینک هایی ایجاد کنید به مطالب قدیمی مرتبط با همین موضوع، سعی کنید که به این کار عادت کنید و کاربر را در سایت خود بگردانید.

جواب به دیدگاه ها و نظرات و درج لینک

زمانی که به کابران خود جواب میدهید، برای انها لینک هایی به مطالب قدیمی تر قرار دهید و کاربر را به صفحات و مطالب قدیمی هدایت کنید، مطمئن باشید بقیه کاربران نیز از آن لینک ها استفاده میکنند.

به این صفحه رتبه دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top