محمد علی عبیدی ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون نظر 70 بازدید آموزش سئو
آموزش سئو و بهبود رتبه سایت شما در گوگل قسمت دوم

آموزش سئو و بهبود رتبه سایت شما در گوگل قسمت دوم

آموزش سئو و بهبود رتبه سایت شما در گوگل قسمت دوم

✍️مدت زمانی که کاربر درون صفحه یا سایت می ماند

📝قطعا مقدار زمانی که کاربران صرف تماشای محتوای سایت شما کنند.نشان دهنده ی علاقه ی آنان به همان مقدار به سایت شما و محتوای سایت شما است.

🔹همینطور هر چه کاربران مدت بیشتری در سایت شما بمانند به معنای اعتبار بیشتر سایت است.پس این مورد خود یک قدم مثبت و بزرگ برای به دست آوردن رنک بهتر در صفحه ی نتایج جستجو ها می باشد.

✍️طول یک محتوا

📝تعداد کلمه های به کار رفته در یک محتوا از عوامل مؤثر در سئوی سایت می باشد.طول یک محتوا از نظر سئو نباید از 300 کلمه کمتر باشد.

بهترین وضعیت برای طول محتوای در سایت بین 800 تا 2500 کلمه می باشد.زیرا در این وضعیت مطلب شما مخاطب بیشتری را جذب میکند.

اما توجه داشته باشید که کیفیت محتوای یک مطلب بسیار بسیار مهم تر است از کمیت یا طول آن محتوا.

✍️کیفیت محتوا

📝در فرایند تولید یک محتوا باید بیشتر از همه چیز به کیفیت محتوا توجه کنید.

زیرا اگر بتوانید محتوای مفید و با کیفیتی را برای کاربران تولید نمایید، آنها علاقه مند به مطالعه محتوا خواهند شد.در نتیجه مخاطب مدت زمان بیشتری را در صفحه سپری میکند که این یک سیگنال مثبت برای گوگل به حساب می آید.

همچنین محتوای با کیفیت باعث می شود که مخاطب آنرا در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد و باعث شود محتوا بیشتر دیده شود.

شما می توانید از این تکنیک برای بدست آوردن لینک های با کیفیت نیز استفاده نمایید.

 

آموزش سئو و بهبود رتبه سایت شما در گوگل قسمت دوم

 

✍️انتخاب یک سر تیتر خوب

📝انتخاب سر تیتر مناسب نیز میتواند هم در سئو سایت و هم در ساختار صفحه بسیار مفید باشد. سر تیتر به گوگل کمک می کند تا محتوای هر صفحه را به درستی درک کند.

🔹استفاده کردن از زیرعنوان ها نیز می توانند در طبقه بندی ساختار هر صفحه موثر باشد.زیرا کاربر با مراجعه کردن به هر صفحه علاوه بر درک بهتر محتوای آن دچار سردرگمی در طبقه بندی مطالب نمی گردد.

شما میتوانید از تگ های H1 تا H6 بر حسب نوع نیاز و کارایی هر کدام استفاده کنید.البته توجه داشته باشید که در هر صفحه فقط از یک تگ H1 استفاده نمایید.

✍️عنوان یا title

📝انتخاب یک عنوان خوب و مناسب میتواند در افزایش رنکینگ سایت بسیار مفید باشد.

پس شما هرگز نباید نقش این عنصر مهم را نادیده بگیرید. معمولا گوگل 55 الی 60 کاراکتر اول را نمایش می دهد.زیرا گوگل احتمال می دهد که شما در 60 کاراکتر اول مفهوم موضوع صفحه را قرار داده اید.

🔹نام و انتخاب عنوان در صفحه به دلیل اینکه اولین تأثیرگذاری را در ذهن مخاطب ایجاد می کند نقش کلیدی و بسیارمهمی دارد.نام صفحه شما باید کوتاه باشد اما در چند کاراکتر مفهوم واقعی را به مخاطب برساند؛

پس انتخاب عنوان مناسب کار چندان ساده ای هم نیست.

🔹عنوان صفحه شما باید شامل مهم ترین کلمه کلیدی باارزش و همچنین جذاب باشد.به این ترتیب شما می توانید مخاطب را ترغیب به مطالعه محتوای سایت خود نموده و هم این که در رتبه بهتری در نتایج جستجو قرار بگیرید.

آموزش سئو و بهبود رتبه سایت شما در گوگل قسمت دوم

موفق باشید

نظرات کاربران (۰)