افسانه طالبی ۲۵ دی ۱۳۹۷ بدون نظر 297 بازدید بازاریابی اینترنتی
۵ الویت و استراتژی بازاریابی اینترنتی در سال ۲۰۱۹

5 الویت و استراتژی بازاریابی اینترنتی در سال 2019

با یک سه شنبه اینفوگرافی در خدمت شما دوستان عزیز هستیم. در این مقاله در نظر داریم 5 تا از مهمترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال که درسال 2019 معرفی شده اند را بررسی کنیم.

1- تبلیغات دیجیتالی

شماره اول این لیست را تبلیغات دیجیتالی از آن خود کرده است. همانطور که از نام آن مشخص است تبلیغات دیجیتالی شامل معرفی سایت با تبلیغات است. وقتی نام ” تبلیغات دیجیتال ” زده میشود همه فکر میکنند تمامی تبلیغات دیجیتال یعنی سئو ولی سئو فقط یکی از چندین جزء تبلیغات دیجیتال است. از موارد دیگر میشود به آنالیز بازاریابی دیجیتال، آنالیز به ازای هر کلیک ppc و..

2- شبکه های اجتماعی

یکی از راه هایی زودبازده برای آشنایی عموم با سایت شما ” شبکه های اجتماعی ” است. اصطلاحا از قدرت “ش بکه های اجتماعی ” نباید غافل شد. پیدا کردن مسیر درست برای تبلیغاتی که میخواهیم در شبکه های اجتماعی از آن ها استفاده کنیم. چگونگی تولید محتوا برای هر شبکه اجتماعی که بستگی به میزان بازدید مخاطب دارد. و مدیریت شبکه های اجتماعی که برای هر کدام یک تقویم محتوا جداگانه داشته باشیم.

 

استراتژی بازاریابی اینترنتی

 

 

3- طراحی و توسعه وبسایت

یکی از مهمترین عناصر برای جذب مخاطب طراحی و توسعه وبسایت است. ظاهر سایت شما در نگاه اول برای مخاطب عام بسیار مهم است. و علاوه بر آن بایستی آنالیز درستی از چگونگی بازخورد کاربر با سایت خود داشته باشید. به طور مثال اگر شما یک تخفیف به مناسبت خاصی داشته باشید بایستی بدانید این تخفیف را به چه صورت، در کدام صفحه و برای چه نوع مخاطبی قرار میدهید.

4- مدیریت محتوا

اساسی ترین بخش هر سایتی محتوا آن است. در نظر داشته باشید پرفروش ترین سایت ها، سایت هایی هستند که بتوانند با محتوا خود مخاطب را جذب کنند. یعنی مخاطب به دنبال محتوا آن ها باشد نه آن ها  به دنبال مخاطب. به این نوع از بازاریابی محتوا، بازاریابی b2b گویند.

5- فروشگاه موبایلی

در سال 2019 یکی از عوامل فروش موفق سایت های برتر جهان داشتن اپلیکیشن است.

بنابراین اگر سایت شما به یک فروش متوسطی رسیده است، از داشتن اپلیکیشن غافل نشوید.

 

لطفا به این مطلب رای دهید
[تعداد: 3    میانگین: 4.7/5]