تبدیل psd به html و xhtml

در این مطلب یکی از خدمات دیگر آنلاینر که مربوط به تبدیل فایل های psd به html و xhtml می باشد را معرفی کرده و درباره آن توضیح می دهیم. ویژگی های کلی ای که در سرویس تبدیل psd به html/xhtml در نظر گرفته خواهد شد؛ به شرح ذیل می باشد:

  1. طراحی بدون استفاده از جداول
  2. پیاده سازی با قابلیت انعطاف بالا (جهت فراهم بودن امکان اعمال تغییرات با کمترین هزینه در آینده)
  3. استفاده از css3
  4. تبدیل psd به html/xhtml بطور کاملا سازگار با تمام مرورگرهای رایج (full web browser compatibility)
  5. استفاده از تصاویر با پایین ترین حجم و بالاترین کیفیت
  6. پیاده سازی به صورت کم حجم و سبک جهت لود سریع صفحات
  7. رعایت کردن اصول کد نویسی html به صورت semantic
  8. رعایت اصول تگ گذاری – اصول SEO در استفاده از کدهای html
  9. پیاده سازی اسکریپت های jQuery دلخواه مشتری
  10. فشرده سازی کدها در صورت تمایل مشتری جهت لود فوق العاده سریع
  11. و …

شما نیز در صورتی که میخواهید اقدام به سفارش تبدیل psd به html بنمایید؛ می توانید از طریق صفحه ی ثبت سفارش/استعلام قیمت، اقدام بفرمایید.

طراحی صفحات وب سه مرحله ی کلی دارد:

  1. طراحی طرح گرافیکی (طراحی فایل psd): که باید به صورت لایه باز طراحی شده و معمولا از نرم افزار فتوشاپ برای این منظور استفاده می شود. حاصل نهایی این مرحله یک فایل psd می باشد که طرح گرافیکی کلی سایت را در بر دارد. لازم به ذکر است که نتیجه ی نهایی کار در این مرحله صرفا یک تصویر است نه یک صفحه ی قابل استفاده در اینترنت. فایل psd این امکان را فراهم می کند تا پیش از ایجاد یک صفحه ی وب تمام افکت ها، رنگ بندی ها، اندازه ها و چینش صفحات را تعیین کرده و سپس از آن به عنوان نقشه ای در طول پیاده سازی صفحات وب استفاده کرد. (دقیقا مثل اینکه ابتدا بدنه ی یکتبدیل psd به html و xhtml خودرو طراحی شده و سپس از روی آن، بدنه ی خودرو ساخته می شود). اگر قصد دارید طراحی گرافیکی وب سایت خودتان را به ما بسپارید، به آنلاینر سر بزنید.
  2. تبدیل psd به html و xhtml: در مرحله ی بعدی، طرح گرافیکی طراحی شده (به فرمت psd)، باید تبدیل به فرمتی شود که توسط مرورگرهای صفحات وب شناخته شود. از آنجایی که مرورگرهای صفحات وب فرمت html را می شناسند و در آن می توانند تمام فایل های فلش، اسکریپت ها و … را (البته در صورتی که پلاگین مربوط به اجرای فایل های فلش فعال بوده و جاوااسکریپت مرورگر نیز فعال باشد) بخوانند و از آن ها استفاده کنند، صفحات به فرمت psd به html تبدیل می شوند. لازم به ذکر است که حاصل نهایی این مرحله، صفحه یا صفحاتی هستند که شامل کدهای html/xhtml, css, javascript/jquery, flash و … بوده و تصاویر و به طور کلی گرافیک سایت کاملا پیاده سازی می شود. منتها در این مرحله هنوز صفحات ایجاد شده ایستا بوده و قابلیت نهایی استفاده بر روی اینترنت به عنوان یک سایت پویا (یعنی سایتی که قابلیت ایجاد تغییر در قسمت های مختلف و به روز رسانی را داشته باشد)، ندارد. اگی می خواهید طرح گرافیکی شما به یک وب سایت تبدیل شود، به آنلاینر سر بزنید تا ما این کار را برای شما انجام بدهیم.
  3. به کارگیری صفحات html به صورت پویا: در این مرحله، صفحاتی که آن ها را از psd به html و xhtml تبدیل کرده بودیم را به سیستم مدیریت محتوای مورد نظرمان اتصال می دهیم تا بتوانیم با استفاده از آن یک وب سایت پویا را ایجاد کنیم. بعنوان مثال ممکن است شما خواسته باشید از سیستم های مدیریت محتوای وردپرس، جوملا، مامبو و یا …. برای ایجاد یک وب سایت پویا استفاده کنید. و یا همچنین ممکن است که قصد داشته باشید یک سی ام اس اختصاصی طراحی کنید. اما به هر حال مراحل استاندارد و کلی کار را می توان به همین سه بخش توضیح داده شده، تقسیم کرد.

در صورتی که یک طرح گرافیکی دارید و یا یک طرح گرافیکی سفارش داده اید و می خواهید همان را تبدیل به وب سایت کنید، میتوانید طرح خود را به آنلاینر بدهید تا آن را برای شما تبدیل به وب سایت کنیم:

تبدیل psd به وردپرس:

اگر می خواهید یک سایت با وردپرس راه اندازی کنید و طرح گرافیکی آن را در ذهن دارید، فقط کافی است طرح گرافیکی خودتان را به ما بدهید و وب سایت خودتان را دریافت کنید. فقط کافی است سیستم مدیریت محتوای خودتان را انتخاب کرده باشید. اگر تمایل دارید با وردپرس کار کنید، می توانید نسبت به استعلام قیمت/ثبت سفارش اقدام کنید.

تبدیل psd به جوملا:

آیا می خواهید وب سایت خودتان را با جوملا راه اندازی کنید؟ هیچ مشکلی نیست… فقط کافی است طرح گرافیکی خود را به صورت لایه باز و با فرمت psd به ما بدهید. ما تبدیل psd به جوملا را برای شما انجام خواهیم داد. به طوری که دقیقا طرح گرافیکی مورد نظر شما روی سیستم مدیریت محتوای جوملا (سی ام اس مورد نظر شما) پیاده سازی و راه اندازی شود. اگر می خواهید با جوملا کار کنید، می توانید نسبت به استعلام قیمت/ثبت سفارش اقدام کنید.

طراحی سایت با طی مراحل کامل سه گانه فوق ( از طراحی psd  تا تبدیل به وردپرس و جوملا و …):

اگر قصد دارید یک وب سایت استاندارد طراحی کنید، کافی است آن را به ما بسپارید، ما بر اساس گزینه های متفاوتی که در اختیار شما قرار می دهیم،  به شما قیمت دهی کرده و طراحی سایت شما را انجام می دهیم. طراحی وب سایت شما کاملا با طی مراحل سه گانه ی فوق (تبدیل طرح گرافیکی اولیه، تبدیل psd به html، تبدیل به وردپرس و جوملا و یا …) صورت خواهد گرفت و در قالب سرویس های طلایی، نقره ای، برنز و عادی انجام می شود که هرکدام قیمت های متفاوتی دارند و مدت زمان متفاوتی برای انجام آن ها لازم است.

به این صفحه رتبه دهید

4 دیدگاه دربارهٔ «تبدیل psd به html و xhtml»

  1. با سلام
    من قالب رو خودم طراحی میکنم.
    فقط به صورت psd هست لطفا با در نظر گرفتن امکانات ریز روی قالب هزینه اون چقدر میشه؟
    البته بهتره همه ی قسمت های فوتر و سایدر بارها با ابزارک پشتیبانی شود
    کلیت یه سایت خبری
    قابلیت سرچ و جست و جو
    پیوند ها
    شیر شدن در شبکه های اجتماعی از قبیل فیس بوک ..
    ارتباط با ما
    تماس با ما
    تبلیغات که توی طراحی مشخص میکنم کجاها درج بشود
    اسلایدر چند خبری همراه با عکس و تیتر خبر
    یک بخش خبری که تفکیک میشه به خبرهای استانی و کشوری که به صورت نیمه تصویر و نیمه تیتر ان خبر هست که وقتی کلیک میشه صفحه مربوط باز بشه
    یک بخش مربوط به هر هفته با یک مسئول که کاربران بتونن سوالات خود را از ان مسئول درج کنن تا از مسئول پرسیده شود
    یک بحش سوال هفته یا نظر سنجی که به صورت چند گزینه ای هست که باید تیک بزنن
    یک بخش کاریکاتور و عکس هفته
    یک بخش عناوین نشریات که به دو بخش استانی و کشوری تقسیم میشه که عناوین مهم روزنامه های معتبر رو نشون بده
    یک بخش اخرین اخبار و پر بازدید ها که به صورت دو تب در نظر گرفته می شود
    یک بخش به نام نشریه صنعت که تیتر اصلی اخبار قرار میگیره
    امکاناتی دیگه نظیر مسابقه – قیمت ارز و طلا-اوقات شرعی- آب و هوا – فال حافظ – فال روز – سرگرمی – قیمت خودرو – طنز و حکایت – کلیپ و ویدئو- عضویت در خبرنامه که به صورت پیامکی و ایمیل به کاربران ارسال شود

    1. آواتار گروه آموزش طراحی سایت
      گروه آموزش طراحی سایت

      با سلام و احترام
      پاسخ حضرتعالی توسط مدیر بخش سفارشات مشتریان، خدمت تان ارسال خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top