فیلم آموزش ایجاد لینک برای ارسال ایمیل در صفحات وب

آیا تا به حال در سـایت هایی که بازدیـد کرده اید، با لـینک هایی مواجه شده اید که به محض کلـیک بر روی آنها، فرآیند ارسـال ایمیل آغاز می شود؟

در این فیلم آموزشی، شما با نحوه ی ایجاد چنین لینک هایی با استفاده از mailto، در صفحات html خود آشنا خواهید شد. پس از این آموزش، شما قادر خواهید بود تا در طراحی صفحات وب سایت ها، لینک هایی را تعریف کنید که به محض کلیک کردن کاربر بر روی آن ها، فرآیند ارسال ایمیل به آدرس خاص؛ به اشخاص و ایمیل های خاص، با عناوین مشخص و از پیش تعیین شده و یا همچنین با محتوای از پیش تعیین شده، ارسال شود.

[hdplay id=3]

برای دانلود فیلم آموزشی و اسنیپت های آموزش مربوطه از لینک های زیر استفاده کنید :

[free_vip]
[video_download cat=’html’ url=’http://www.dl.onliner.ir/html-videos/link-to-send-email.mp4′]دانلود فیلم آموزش ایجاد لینک برای ارسال ایمیل در صفحات وب[/video_download]
[/free_vip]

دسترسی سریع :

متن فیلم آموزش ایجاد لینک برای ارسال ایمیل در صفحات وب

برای ایجاد لینک برای ارسال ایمیل از mailto: استفاده می کنیم.

مثال :

[html]

<a href="mailto:emailshoma@gmail.com"> ارسال ایمیل</a>

[/html]

     این کار راهی مناسب و سریع برای ارسال ایمیل به مدیر سایت است.

با کلیک بر روی لینک “ارسال ایمیل”، با توجه به امکانات و نرم افزارهایی که روی سیستم عامل شما نصب شده است، برنامه ی مورد نظر برای ارسال ایمیل اجرا (launch) می شود و کاربر می تواند تصمیم بگیرد که با کدام ابزار (outlook-gamil-yahoo,…) ایمیل خود را ارسال کند و دیگر نیاز به کپی ایمیل شما در account های ایمیل خود ندارد.

1111

دسترسی سریع :

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان
Scroll to Top