گوگل ادوردز

تبلیغات، نوعی پارتی بازی برای نشان دادن بیشتر کسب و کارمان به افراد علاقه‌مند است. برای این کار دو راه وجود دارد:

  1. صبر کنیم تا مخاطب به سراغ ما بیاید.
  2. ما به سراغ مخاطب برویم.

تبلیغات اینترنتی نوعی از تبلیغات است که در چندسال اخیر رواج بیشتری یافته است. فرض کنید دارای یک کسب و کار اینترنتی نوپا هستد و در حوزه کاری شما رقبای زیادی وجود دارد. چگونه می‌توانید با آن ها رقابت کنید؟ آیا نباید در ابتدا، نام برند خود را کمی جا بیندازید؟ چگونه می‌توانید در کمترین زمان ممکن در صفحات اول گوگل نمایش داده شوید؟ این کار نیازمند تبلیغات گوگل ادز است که می‌تواند به برندسازی، فروش، رشد و شهرت کسب و کارتان کمک شایانی کند. همچنین اگر قرار است یک محصول جدید را به سرعت به فروش برسانید، تبلیغات گوگل (Google Ads) بهترین گزینه برای شماست.

 

تبلیغات تنها به گوگل ادز خلاصه نمی‌شود و می‌توانید از نوع دیگر تبلیغات اینترنتی، یعنی تبلیغات بنری در وب‌سایت‌هایی با اعتبار و بازدید کننده بالا کمک بگیرید. دقت کنید که اگر در تبلیغات زیاده روی کرده و به شکل بی رویه‌ای از آن استفاده کنید، این کار می‌تواند به بودجه تبلیغات کسب و کارتان ضرر وارد کند. به همین دلیل نیاز است که ابتدا به آنالیز رقبا بپردازید. پس از آنالیز رقبا و مشخص کردن پلن استراتژی تبلیغات، می‌توانید تبلیغات سایت خود را آغاز کنید.

 

تبلیغات سایت نیاز به تخصص افرادی با تجربه دارد تا بهترین استراتژی را برای تبلیغات سایت شما طراحی کنند زیرا انجام تبلیغات غیرهوشمندانه و برای صفحات نامناسب می‌تواند به کلی کسب و کار شما را نابود کند. پس بهتر است تبلیغات سایت خود را به تیمی حرفه‌ای بسپارید. شما می‌توانید تبلغیات سایت خود را به تیم تخصصی و حرفه ای آنلاینر بپسارید.