حسن ضرغامی نژاد ۱۷ آذر ۱۳۹۷ بدون نظر 231 بازدید مطالب عمومی
نقش شبکه های اجتماعی در جذب مشتری

اگر به اطراف خود توجه کنید، متوجه می شوید که جذب مشتری فروشگاه اینترنتی به کمک شبکه های اجتماعی خیلی مفید و موثر است، چرا که شبکه های اجتماعی همه چیز رو تغییر داده اند و با آمدن این شبکه ها، جذب مشتری برای فروشگاه اینترنتی، آسان‌تر از گذشته شده است. همچنین بالابردن فروش در شبکه اجتماعی یک راه موثر است و خیلی توسط صاحبان کسب و کارهای اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد.بالابردن فروش در شبکه اجتماعی | جذب مشتری فروشگاه اینترنتی

شبکه های اجتماعی.یکی از بهترین فناوری ها برای جذب مشتری برای فروشگاه اینترنتی هستند؛ نه به خاطر. این‌ که توانایی‌ ما را در برقراری ارتباط با دیگران افزایش داده‌اند، بلکه به خاطر اینکه می‌توان به کمک آنها مستقیما با افراد مورد نظرمان معامله کنیم.

با توجه به حضور افراد بسیار زیاد در شبکه های اجتماعی و گسترش کسب و کارهای اینترنتی، بالابردن فروش در شبکه اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

اکثر شبکه های اجتماعی.دارای خصوصیاتی مشابه هستند. اما بعضی.از این شبکه ها دارای امکاناتی.متفاوت، برای افرادی که می خواهند کسب و کار خود را به وسیله این شبکه ها گسترش بدهند دارند.

نقش شبکه های اجتماعی

جذب مشتری فروشگاه اینترنتی و خصوصیات آن

عدم نیاز به دانش فنی در شبکه های اجتماعی

بهینه شده برای موتورهای جستجو

ابزارهای بازاریابی و یکپارچه‌سازی

محبوبترین شبکه های اجتماعی در کسب و کار اینترنتی عبارتند از:

فیسبوک – Facebook

توییتر – Twitter

لینکدین – LinkedIn

یوتیوب – YouTube

اینستاگرام – Instagram

پینترست – Pinterest

گوگل پلاس – Google+

تلگرام – Telegram

سخن آخر

 

بالابردن فروش در شبکه اجتماعی | جذب مشتری فروشگاه اینترنتی

جذب مشتری برای فروشگاه اینترنتی با شبکه های اجتماعی

1. نقش شبکه های اجتماعی

بالابردن فروش در شبکه اجتماعی | جذب مشتری فروشگاه اینترنتی

شبکه های اجتماعی و تلفن های هوشمند مانند طوفانی هستند که تمام دنیا را در برگرفته اند. امروزه ما در اقیانوس بزرگ تکنولوژی غرق شده ایم، طوری که بر روی تمام بخش های مختلف زندگی ما چون کارکردن، بازی، روابط عمومی، کسب و کار و هر کار دیگری تاثیر گذاشته است. تا جایی که اگر کسی از تکنولوژی استفاده نکند به سختی می تواند به زندگی روزمره خود بپردازد.

بالابردن فروش در شبکه اجتماعی و رونق کسب و کار های اینترنتی از این روش بسیار مهم و قابل اهمیت است. زیرا کسب و کارهای اینترنتی و جذب مشتری فروشگاه اینترنتی در زندگی های امروز به یکی از شغل های مهم و تاثیرگذار و تخصصی تبدیل شده است.

شبکه های اجتماعی فقط برای چت و یا اشتراک گذاری تصاویر نیست بلکه در شبکه های اجتماعی بستری مناسب برای بازاریابی ایجاد شده است. و افراد بسیار زیادی برای رونق کسب و کار خود در زمینه بازاریابی به تبلیغات درشبکه های اجتماعی می پردازند. به قدت می توان گفت که شبکه های اجتماعی یکی از بهترین روش ها برای افزایش بازدید وب سایت است. برای موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی باید از  تمام پتانسیل های بازار استفاده کرد.

2. بالابردن فروش در شبکه اجتماعی و خصوصیات آن

 

بالابردن فروش در شبکه اجتماعی | جذب مشتری فروشگاه اینترنتی

عدم نیاز به دانش فنی در شبکه های اجتماعی

بسیاری از شبکه های اجتماعی.بصورت خیلی ساده طراحی شده اند. و برای استفاده از آنها نیاز به دانش فنی خاصی ندارید. زمانی که شما.صفحه کسب و کار خود را در یکی از.این شبکه ها راه اندازی می کنید، با انتخاب یک گزینه حساب خود را به حالت کسب و کار تغییر می دهید.

فقط با چند فرم ساده روبرو خواهید شد که در چند مرحله اطلاعات کسب و کار مد نظر شما را می‌پرسند. با طی.این مراحل عضو یکی از.این شبکه‌ها شده و می توانید تبلیغات کسب و کار خود را در آن انجام دهید و عمل جذب مشتری فروشگاه اینترنتی برای فروشگاه اینترنتی خود انجام دهید.

 

بهینه شده برای موتورهای جستجو

با توجه به اهمیت جذب مشتری فروشگاه اینترنتی در شبکه های اجتماعی ، و همچنین تعداد.بسیار زیاد صفحات در شبکه‌های اجتماعی، فراوانی مطالب، تعداد بسیار زیاد کاربران.و شهرت این شبکه‌ها، صفحه کسب و کار شما در.شبکه‌های اجتماعی به صورت پیش فرض برای موتورهای.جستجو بهینه سازی شده خواهند بود، لذا زمانی که شخصی کسب و کار شما را در موتورهای جستجو سرچ می‌کنند.معمولاً صفحه کسب‌ و کار شما در این شبکه‌های.اجتماعی در صفحات اول موتورهای.جستجو نمایش داده می شود.بالابردن فروش در شبکه اجتماعی | جذب مشتری فروشگاه اینترنتی

ابزارهای بازاریابی و یکپارچه‌سازی

ابزارهایی با قابلیت‌های بسیار زیاد برای جذب مشتری فروشگاه اینترنتی مانند.آمار دقیق بازدیدکنندگان، رفتار بازدیدکنندگان.در صفحه شما، و اینکه چه مواردی. را بیشتر پسندیده‌اند و … در بعضی از این برنامه ها موجود است. با تمرکز. بر روی قابلیت‌های این ابزارها و آمارهایی که در اختیار شما قرار می‌دهند می توانید.کسب و کار خود را در این شبکه‌ها گسترش دهید.

 

فروشگاه Storina.com با در اختیار گذاشتن قالب های فروشگاهی متعدد بخصوص قالب پرسون، راه را برای افرادی که قصد دارند یک فروشگاه حرفه ای راه اندازی کنند هموار کرده است.

 

  1. فیسبوک – Facebook
  2. توییتر – Twitter
  3. لینکدین – LinkedIn
  4. یوتیوب – YouTube
  5. اینستاگرام – Instagram
  6. پینترست – Pinterest
  7. گوگل پلاس – Google+
  8. تلگرام – Telegram

1. فیس‌بوک Facebook

بالابردن فروش در شبکه اجتماعی | جذب مشتری فروشگاه اینترنتی

فیس‌بوک Facebook

فیس‌بوک با.بیش از ۵۹/۱ میلیارد کاربر، بیشترین اجتماع را در بین.تمام شبکه.های اجتماعی به خود اختصاص داده است. جذب مشتری فروشگاه اینترنتی مخصوصاً با استفاده از فیس بوک بسیار مهم و موثر است. و هدف قرار دادن مشتریان خوب به کمک فیس بوک، آسان‌تر.از قبل شده است. فیس‌بوک ابزار فوق‌العاده‌ای.را برای‌ جذب مشتری فروشگاه اینترنتی.تدارک.دیده است.که به کمک آن می‌توانید.به تمام مشتریان خود در سراسر جهان متصل شوید. و از جنبه‌ی تبلیغاتی آن نهایت استفاده را داشته باشید. فیسبوک به شما این امکان را میدهد.تا به بهترین شکل، هدف‌گیری کنید.

فیس بوک در بالابردن فروش در شبکه اجتماعی و برای.بازاریابی کسب و کار های اینترنتی.بسیار مفید است.فیس بوک عنوان برترین شبکه ، در جذب مشتری فروشگاه اینترنتی تصاحب.کرده است.

2. توییتر Twitter

بالابردن فروش در شبکه اجتماعی | جذب مشتری فروشگاه اینترنتی

توییتر Twitter

جذب مشتری فروشگاه اینترنتی و بالابردن فروش در شبکه اجتماعی مخصوصاً در توییتر بسیار راحت و باسرعت بالا صورت می گیرد. از نقاط قوت توییتر.می توان به پخش مطالب با.سرعت بسیار بالا مانند ویروس اشاره کرد. هر چه افراد بیشتری.مطالب‌ شما را به اشتراک بگذارند.و محتوای‌ صفحه شما را ریتوییت کنند، به فالوور های.بیش‌تری دست.خواهید یافت. به کمک توییتر Twitter می توانیم به آخرین.اخبار، مطالب روز، و مقاله‌های متفاوت.دسترسی داشته باشیم.

استفاده از هشتگ‌ها تغییر خیلی بزرگی.در  انتشار مطالب‌ به وجود.آورده‌اند، پس، از هشتگ‌های مرتبط با مطالبتان.استفاده کنید. هم‌چنین می‌توانیم.مطالب افراد معروفی.را که دنبال‌کنندگان زیادی دارند، ریتوییت کنیم تا بیش‌تر در معرض دید.دنبال‌کنندگان‌شان قرار بگیریم. بهتر است بدانید که بالابردن فروش در شبکه اجتماعی و جذب مشتری فروشگاه اینترنتی با استفاده از هشتگ ها بسیار سریع تر شده است. هشتگ ها کاربردهای بسیار زیادی دارند.

توییتر با این قابلیت ها توانسته است.رتبه دوم بهترین شبکه های اجتماعی برای بازاریابی کسب و کار ها را به.خود اختصاص دهد.

3. لینکدین LinkedIn

بالابردن فروش در شبکه اجتماعی | جذب مشتری فروشگاه اینترنتی

لینکدین LinkedIn

اگر به شکل بنگاه به بنگاه (B2B) فعالیت می‌کنید، باید تمرکز بیشتری روی این شبکه اجتماعی داشته باشید. برقراری ارتباط با متخصصین کسب و کار در هر صنعت به کمک لینکدین  به آسانی صورت می پذیرد. زیرا لینکدین به شما کمک می کند که با توجه به صنعت، عنوان شغلی و غیره به آنها دسترسی پیدا کنید.  لینکدین مانند تمام شبکه های اجتماعی دیگر برقراری ارتباط بیشتر با دیگران را در اولویت قرار می دهد. در نتیجه قبل از اینکه کسب و کار خود را در لینکدین شروع کنید، باید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

وجود گروه ها یکی از بهترین ویژگی های لینکدین می باشد. کسب و کارها در بازارها یا صنایع مربوط به خودشان گروه ایجاد می کنند و دیگران را به این گروه ها دعوت می کنند.

افرادی که در لینکدین فعالیت می کنند به شدت از پروفایل خود مراقبت می کنند و اطلاعات کار خود را بروز نگه می دارند. همچنین متخصصانی که تازه به این شبکه اجتماعی وارد شده اند از آن برای رزومه کاری خود استفاده می کنند. لینکدین برای بازاریابان به عنوان یک معدن طلا که دائم در حال بروز شدن است می باشد. تبلیغات در لینکدین بسیار موثر و حائز اهمیت است.

در لینکدین شما می توانید تبلیغات خود را به افرادی که در یک شرکت خاص کار می کنند نشان دهید. بیشتر شرکت هایی که می خواهند محصولات و خدمات خود را به شرکت های دیگر بفروشند از تبلیغات لینکدین استفاده می کنند.

94% از بازاریابان B2B از لینکدین استفاده می کنند و بیشتر آنها اعتقاد دارند که لینکدین موثرترین شبکه اجتماعی برای بازرایابی به روش B2B می باشد.

4. یوتیوب YouTube

بالابردن فروش در شبکه اجتماعی | جذب مشتری فروشگاه اینترنتی

شبکه پر مخاطب یوتیوب YouTube

بالابردن فروش در شبکه اجتماعی به وسیله ویدئو بسیار تاثیر گذار است. و یوتیوب بعنوان دومین موتور جست‌وجوگر ویدئو است و متعلق به گوگل می باشد. پس، وقتی در مورد بهینه‌سازی موتور جست‌وجوصحبت می‌کنیم، این موضوع را از یاد نبرید که نتایج جستوجوها مخصوصاً ویدئو ها در جایگاه بالاتری قرار دارند. با توجه به مالکیتی که گوگل بر یوتیوب دارد می توانیم با استفاده از برنامه پیام رسان هنگ آوتس ( Hangouts ) با نویسندگان و مدیران صنایع ارتباط ویدئویی ترتیب بدهیم. و بعد از آن می‌توانیم این مصاحبه‌ها را به صورت خودکار و با نام خودمان در یوتیوب پخش کنیم تا دیگران نیز بتوانند آنها را مشاهده کنند.

5. اینستاگرام Instagram

بالابردن فروش در شبکه اجتماعی | جذب مشتری فروشگاه اینترنتی

شبکه اجتماعی اینستاگرام Instagram

از این برنامه‌ی محبوبِ اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدئوها در رویدادهای خاص و نمایشگاه‌های بازرگانی استفاده می شود. زمانی که میزبان یک رویداد باشید به وسیله اینستاگرام می توانید شرکت کنندگان را تشویق کنید و با استفاده از هشتگ می توانید تصاویر و ویدئو هایی که به آن رویداد مربوط هستند را منتشر کنید.

بالابردن فروش در شبکه اجتماعی بخصوص اینستاگرام در بین ایرانی ها بسیار پرکاربرد است و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است همچنین کسب و کارهای زیادی به کمک آن به مشتریان بسیار زیادی دست پیدا کرده اند. بعضی ها هم کسب و کار خود را محدود به اینستاگرام کرده اند. این شبکه اجتماعی از امکانات بسیار زیادی که در بعضی از شبکه های اجتماعی موجود است برخوردار می باشد.

نقش ربات ها در افزایش فالوور

شما برای اینکه به کسب و کار اینترنتی خود رونق ببخشید، باید فالوورهای بسیار زیادی در اینستاگرام داشته باشید. تا بتوانید این فالوور ها رو به مشتری تبدیل کنید. یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای افزایش فالوورهای واقعی استفاده از ربات های اینستاگرام است. ربات ها یک سیستم هوشمند برای افزایش فالوور، تبلیغات و مدیریت حساب اینستاگرام می باشد. با استفاده از این ربات ها، فالوورهای واقعی فعال به سمت شما سرازیر می شود.

ارسال پیام دایرکت اتوماتیک

ارسال کردن پیام دایرکت برای افرادی که شما را فالوو می کنند یکی دیگر از کارهایی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید در این پیام یک توضیحی در خصوص کسب وکارتان برای فالوور جدید ارسال کنید. آمارها نشان می دهد که این کار باعث می شود فروش شما در اینستاگرام به 2 برابر برسد.

زمان بندی ارسال پست

زمانبندی کردن در ارسال پست یکی از مواردی است که برای کاربران بسیار حائز اهمیت است. با زمانبندی کردن ارسال پست ها یک ریتم خاصی به کار خود می دهید. و کاربران از این نوع مدیریت شما لذت می برند.

 

6. پینترست Pinterest

بالابردن فروش در شبکه اجتماعی | جذب مشتری فروشگاه اینترنتی

شبکه اجتماعی پینترست Pinterest

پینترست زمانی به کار شما می آید که می خواهید عکس های زیبایی که مربوط به کسب و کار و همایشات مربوط را به اشتراک بگذارید. این شبکه از جذابیت بصری بسیار بالایی برخوردار است. عکس های با کیفیت در آن به سرعت پخش می شوند. شما می توانید تصاویرتان را به یک کاربر که فالوور های زیادی دارد ” پین” کنید این کار باعث می شود پست شما میلیون ها مشاهده کننده داشته باشد.

به عنوان مثال می‌توانید برای محصول جدیدتان، عکس‌هایی از محصول را در پینترست به اشتراک بگذارید. هم‌چنین افزودن پیوند (لینک) آمازون به آن نیز می‌تواند به بالا رفتن فروش محصول شما کمک کند.

7.گوگل پلاس Google+

بالابردن فروش در شبکه اجتماعی | جذب مشتری فروشگاه اینترنتی

شبکه گوگل پلاس Google+

این شبکه به گونه ای ساخته شده که با تمام سرویس های گوگل به طور کامل ادغام و یکپارچه باشد.

از آنجایی که گوگل به عنوان بهترین موتور جستوجو شناخته شده است، و با توجه به اینکه گوگل پلاس متعلق به خود گوگل است، نباید تعجب کنید اگر بگوییم بهترین و کامل ترین ادغام که تا کنون صورت گرفته است بین گوگل و گوگل پلاس می باشد. گوگل پلاس بهترین شبکه اجتماعی برای بالابردن فروش در شبکه اجتماعی , شناساندن کسب و کار شما به دیگران می باشد، زیرا صفحات گوگل پلاس یک راه موثر جهت در معرض قرارگرفتن برند شما در شبکه اجتماعی گوگل پلاس می‌باشد.

گوگل پلاس مثل شبکه های اجتماعی دیگر فرصتی را برای ارتباط با جامعه ای بزرگ از هواداران و مشتریان را فراهم کرده است. شبکه اجتماعی گوگل پلاس تاثیرات خیلی زیادی بر سئو سایت دارد. فقط بخاطر اینکه بخشی از خود گوگل است.

ویژگی Google My Business چیست؟

بالابردن فروش در شبکه اجتماعی | جذب مشتری فروشگاه اینترنتی

ویژگی Google My Business

گوگل پلاس یک ویژگی دیگری برای بالابردن فروش در شبکه اجتماعی , کسب و کارهای اینترنتی راه‌اندازی کرده است. این ویژگی شباهت زیادی به صفحات فیس بوک دارد. صفحه گوگل پلاس برای کسب و کار اینترنتی در حال حاضر از طریق Google My Business مدیریت می‌شود. و دارای سیستمی می باشد که یافتن و ارتباط با شرکت شما را برای مشتریان آسان می کند.

به عنوان مثال شما کلمه رستوران را در گوگل جستوجو کنید خواهید دید که نتایج اول گوگل از لیست های گوگل پلاس هستند.

ساخت صفحه گوگل پلاس برای کسب و کار اینترنتی یا  یک سازمان بسیار مهم است است. و هر کسب و کاری باید یک صفحه گوگل پلاس مربوط به کسب و کار خود داشته باشد. بجز اینکه گوگل پلاس یک راه عالی برای ارتباط مشتریان در پلتفرم شبکه اجتماعی می باشد. می‌تواند نتایج جستجوی گوگل شما را تا حد زیادی ارتقا دهد. شما پس از استفاده از گوگل پلاس به اهمیت بالابردن فروش در شبکه اجتماعی پی خواهید برد.

فراموش نکنید که گوگل پلاس بعنوان یک کلید طلایی در بین شبکه های اجتماعی می باشد. پس از این کلید استفاده کنید تا درهای بسته کسب و کار را برای خود باز کنید.

پایانی تلخ برای گوگل پلاس+

با توجه به شواهد موجود، گوگل آینده ای خوب و روشن را برای شبکه اجتماعی گوگل پلاس خود نمی بیند. گوگل در حال قطعه قطعه کردن گوگل پلاس می باشد. و شاید بزودی اخباری حاکی از بسته شدن شبکه اجتماعی گوگل پلاس را بشنوید. البته خود شرکت گوگل هیچی در خصوص این موضوع نگفته است، ولی تغییرات جدیدی که بر روی این سرویس صورت گرفته است، نشان دهنده این است که گوگل دیگر به شبکه اجتماعی خود علاقه ای ندارد.

8.تلگرام Telegram

بالابردن فروش در شبکه اجتماعی | جذب مشتری فروشگاه اینترنتی

برنامه پیام‌ رسان تلگرام

تلگرام برنامه پیام‌رسانی است که فقط در عرض ۲۴ ساعت بعد از ارائه، هفت میلیون کاربر جذب کرد. خیلی ها معتقد هستند دلیل این موفقیت، ترکیب ویژگی‌های اپلیکیشن واتس‌اپ و اسنپ‌چت می باشد.

تلگرام توانست با ظاهر ساده، و رابط کاربری خیلی راحت و داشتن امکانات بسیار خوب و زیاد به سرعت به عنوان یک ابزار اصلی در برقراری ارتباط در ایران تبدیل شود. استفاده از تلگرام در بین ایرانیان آنقدر زیاد شد که نمی توان کسی را پیدا کرد که از این پیام رسان استفاده نکند.

با توسعه‌ یافتن این اپلیکیشن و اضافه شدن ویژگی‌های جدید راه برای استفاده‌ کسب‌وکارها از آن نیز باز شد. ولی هنوز هم کسب‌وکارها با مشکلات بسیار زیادی در زمینه‌ی فروش محصولات در تلگرام مواجه هستند. یکی از بزرگترین این مشکلات جذب کاربر و نگهداری آن در کانال یا گروه است. بالابردن فروش در شبکه اجتماعی تلگرام با استفاده از کانال ها و گروه های تلگرامی بسیار راحت است.

کانال یا گروه کدام برای کسب و کار مناسب تر استبالابردن فروش در شبکه اجتماعی | جذب مشتری فروشگاه اینترنتی

همانطور که می دانید کانال‌ها و گروه‌ها با هم تفاوت های بسیاری دارند وهر کدام برای هدف خاصی ساخته شده اند.

وقتی که هدف شما از ورود به تلگرام فروش محصولات می باشد، ساخت یک گروه اصلاً سفارش نمی شود، زیرا می تواند نویز زیادی ایجاد کرده و باعث اذیت و آزار کاربران شود. مدیریت یک گروه تلگرامی واقعاً کار سختی است و ممکن است برند شما را برای همیشه نابود کند.

پس اگر هدف شما در تلگرام فروش محصولات است، از کانال‌ها استفاده کنید. البته قبل از آن از درست بودن هدف خود اطمینان حاصل کنید. خیلی از کسب‌وکارها اهداف مختلفی هم‌چون آگاهی از برند، افزایش ترافیک، افزایش وفاداری مشتریان و خیلی اهداف دیگر دارند. پس قبل از راه‌اندازی کانال خود مطمئن شوید که هدف شما فقط فروش محصول است نه چیز دیگری.

استراتژی فعالیت در کانال تلگرام را مشخص کنید

بسیاری از افراد به هنگام راه‌اندازی کانال خود پست‌های سرگرم کننده و تفریحی، آموزشی و مناسبتی می گذارند تا مخاطب جذب کنند و در بین این پست‌ها یک پست فروش محصول مربوط به کسب و کارشان ارسال می‌کنند. این کار هم از لحاظ روانشناسی و هم از لحاظ استراتژیک اشتباه خیلی بزرگیمی باشد.

از یاد نبرید وقتی یک کاربر با هدف خواندن پست های تفریحی و سرگرم کننده وارد یک کانال می شود و سپس با پست های فروش محصولات مواجه می شود. حس بدی نسبت به کانل شما پیدا می کند. همچنین ارسال پست‌هایی با موضوعات مختلف باعث می‌شود که کانال شما از حالت یکنواخت و حرفه‌ای خود خارج شود.

سعی کنید تمام پست ها و مطالبی که ارسال می کنید در راستای فروش باشد. مثلاً اگر شما محصولاتی مارک دار می فروشید سعی کنید مابین پست های خود در مورد برند وتاریخچه آن و موارد دیگر یک پست ارسال کنید. پس قبل از هر کاری باید استراتژی فعالیت در کانال تلگرام خود را براساس مواردی بالا مشخص کنید.

درج توضیحات در بخش توصیف گروهبالابردن فروش در شبکه اجتماعی | جذب مشتری فروشگاه اینترنتی

اکثر افراد قبل از ورود به یک گروه و یا کانال تلگرامی به بخش توضیحات گروه مراجعه می کنند تا در مورد کانال و هدفش مطالعه کنند. برای درج توضیحات شما باید یک متن کوتاه و مناسب در نظر بگیرید زیرا در بخش توضیحات کانال محدودیت کاراکتر وجود دارد و نمی توانید از یک حدی بیشتر متن بنویسید. این بخش نقش مهمی در عضویت و یا بی‌توجهی کاربران به کانال شما دارد.

زمانبندی ارسال پست

اگر شما می خواهید محصولاتتان را در تلگرام بفروشید لازم نیست هر لحظه پست ارسال کنید. شما می توانید با ارسال یک محصول از علاقمندان بخواهید که برای دیدن محصولات دیگر به سایت شما مراجعه کنند

سعی کنید در مورد کانال و کسب و کار خود در کانال های دیگر تلگرامی تبلیغ کنید. همچنین امکانی را فراهم کنید  که مشتریان بتوانند در تلگرام با شما ارتباط برقرار کنند.

سخن آخر

با توجه به اینکه یک کسب و کار اینترنتی برای موفق شدن نیاز به تبلیغات گسترده دارد. جذب مشتری فروشگاه اینترنتی باعث موفقیت کسب و کار شما می شود. تیم تخصصی آنلاینر با بررسی های مختلف بر روی تمام این شبکه ها به این نتیجه رسیده است که گوگل پلاس در رتبه اول و اینستاگرام در رتبه دوم و تلگرام در رتبه سوم قرار دارند.

امیدواریم به واسطه این مقاله هم تونسته باشیم کمک شایانی به شما دوستان عزیزمان در بالابردن فروش در شبکه اجتماعی کرده باشیم. تیم آنلاینر با ❤️ همیشه در کنار شماست فقط کافیست به ما اعتماد کنید تا بهترین ها را برایتان به ارمغان آوریم ( ;

لطفا به این مطلب رای دهید
[تعداد: 4    میانگین: 5/5]