رازهای مدیریت کانال های فروشگاهی تلگرام قسمت اول

در این مطلب ما به رازهای مدیریت کانال های فروشگاهی در تلگرام می پردازیم.

با توجه به این که یکی از ابزار و بسترهای فروش بر روی کانال تلگرام هست این مطلب می تواند بسیار مفید و تاثیر گزار برای کسب و کار شما باشد.

رازهای مدیریت کانال های فروشگاهی در تلگرام

✅ هنگام ارسال بسته های سفارش مشتریان تان، از رسیدهای پستی خود عکس تهیه کنید و در کانال فروشگاهی خود درج کنید.

⚡️ با انتشار عکس رسیدهای اداره پست در کانال خود می توانید برای مشتریان و مخاطبان خود مشخص کنید شما چه تعداد سفارش دارید. همچنین شما میتوانید از این طریق در کمترین زمان، اعتماد خریداران را جلب کنید.

✅ در کانال فروشگاهی خود چالش برگزار کنید.

⚡️چالش بهترین شات محصول برای خریداران خود راه اندازی کنید. از خریداران خود بخواهید، از محصول خریداری شده در هنگام استفاده، شات تهیه کنند و برای مدیر کانال ارسال کنند. به بهترین شات، از میان محصولات خود جوایزی در نظر بگیرید و یا تخفیفی ارائه کنید. روش چالش شما میتواند بر اساس نظرسنجی و یا تعداد بازدید شات ها باشد.

⚡️به عنوان مثال برای کانال جواهرات، کاربران می توانند از حلقه یا انگشتر خریداری شده که در دست خود کرده اند عکس بگیرند و برای شما ارسال کنند. سپس کاربران کانال شما، به تصاویر خریداران رای دهند و به خریداری که بیشترین میزان رای را بدست آورد جایزه دهید.

? این تکنیک از برترین فوت و فن های افزایش فروش محصول در تلگرام می باشد.

✅ از نظرات خریداران خود، شات بگیرید و در کانال فروشگاهی خود منتشر کنید.

⚡️ شما می توانید از کاربران درخواست کنید پس از خرید، نظر خود را درباره محصول خریداری شده، برای مدیر کانال ارسال کنند. از نظرات مشتریان تان و گفتگوی خود با آنان، شات تهیه کنید و در کانال منتشر کنید.
این کار موجب می شود کاربران که هنوز برای خرید اقدام نکرده اند، زودتر تصمیم به خرید بگیرند.

✅ لینک محصولات خود را در کانال به صورت دوره ای منتشر کنید.

⚡️ روزهای خاصی در هفته برای اعلام پرفروش ترین محصولات در نظر بگیرید. لینک تعدادی از محصولات خود را که در هفته، بیشترین فروش را داشتند، در یک پست جداگانه برای کاربران و مشتریان خود لیست کنید. برای این کار میتوانید از دکمه های شیشه ای تلگرام استفاده کنید.

⚡️ به جز لینک محصولات میتوانید، لینک رهگیری و اطلاع از وضعیت سفارش محصول، لینک ارتباط با واحد پیگیری، لینک وب سایت و یا پیج فروشگاه تان در سایر رسانه های اجتماعی را نیز به صورت دکمه های شیشه ای تلگرامی برای مشتریان خود لیست کنید.

مطلب ” رازهای مدیریت کانال های فروشگاهی در تلگرام ” ادامه دارد …

به این صفحه رتبه دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top