اطلاعیه فیلم های آموزشی جدید

با عرض سلام و احترام خدمت تمامی کاربران و علاقه مندان فیلم های آموزشی در زمینه ی طراحی سایت. وضعیت فعلی انتشار فیلم های آموزشی و همچنین برنامه های آینده را خدمت تان اعلام می کنیم.

فیلم های آموزشی تکمیل شده

تاکنون تولید و انتشار مجموعه فیلم های آموزش HTML و آموزش CSS بصورت یک مجموعه ی آموزشی جامع به اتمام رسیده است. البته آموزش های حرفه ای تر در زمینه ی HTML و CSS نیز ادامه خواهد داشت. از جمله نکات حرفه ای تر و مجموعه های آموزشی تکمیلی تر و جدیدتر.

انتشار روزانه ی فیلم های آموزشی وردپرس

در حال حاضر مجموعه فیلم های رایگان آموزش وردپرس بصورت روزانه در وب سایت آنلاینر منتشر میشوند. بنابراین همچنان سایت بصورت روزانه و مرتب بروزرسانی میشود.

انتشار ویدئوهای آموزشی VIP و نظرسنجی از کاربران

نظرسنجی ای که در سایدبار سمت چپ سایت از چند روز پیش قرار داده شده است، تا انتهای تیرماه برقرار خواهد بود. بر اساس این نظرسنجی، فیلم های آموزشی حرفه ای تر که مخصوص اعضای سایت باشند، تولید شده و در اختیار کاربران قرار داده میشوند.

ادامه ی انتشار فیلم های آموزشی رایگان

راه اندازی بخش ویدئوهای آموزشی VIP هرگز به معنای اتمام انتشار فیلم های آموزشی رایگان نیست. بلکه سعی می کنیم همواره انتشار فیلم های آموزشی رایگان را با صرف هزینه ها بصورت شخصی، ادامه بدهیم.

پذیرش تبلیغات در فیلم های آموزشی

با توجه به رایگان بودن فیلم های آموزشی، بصورت روزانه و در تعداد بالا توسط کاربران دانلود می شوند. به همین دلیل این فیلم ها، وسیله ی بسیار ارزشمند و مناسبی برای تبلیغات می باشند. علاقه مندان می توانند در فیلم های آموزشی بصورت تکی، کلی و یا موضوعی (مثلا فقط در موضوع فیلم های آموزشی وردپرس) سفارش تبلیغ بدهند. در صورت تمایل به انجام تبلیغات و آشنایی با روش های تبلیغات در فیلم های آموزشی و آگاهی از تعرفه ها، میتوانید از طریق صفحه ی تماس با ما، با ما در ارتباط باشید و یا با شماره تلفن 09357990224 تماس حاصل بفرمایید.

 

به این صفحه رتبه دهید

7 دیدگاه دربارهٔ «اطلاعیه فیلم های آموزشی جدید»

  1. آواتار ياورزاده
    ياورزاده

    در حال حاضر مجموعه فیلم های رایگان آموزش وردپرس بصورت روزانه در وب سایت آنلاینر منتشر میشوند. بنابراین همچنان سایت بصورت روزانه و مرتب بروزرسانی میشود.

    سلام کی فیلم اموزشی مگذارید کارتان عالی است من سایتان را برای دوستان معرفی می کنم دست مریضات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. salam vaghean khaste nabashid kheyli filmatun mofid man jozve vip ha nistam vali y soali dashtam dar mored y mabhas kuchik html lotfan mano rahnamai konid k koja bayad in soalamo matrah konam.
    ba tashakor faravan

    1. آواتار گروه آموزش طراحی سایت
      گروه آموزش طراحی سایت

      سلام؛ ممنون از توجه شما
      فعلا بخش خاصی برای سوالات کاربران نداریم اما در آینده در صورتی که شرایط فراهم باشد (چون پاسخ دادن به سوالات وقت گیر هست) چنین بخشی را راه اندازی خواهیم کرد.

  3. سلام. از اینکه با سایت ارزشمندتون آشنا شدم واقعا خوشحالم و از زحماتتون کمال تشکر رو دارم.
    بهترین سایتی که میشناسم تو زمینه آموزش هستش.
    در رابطه با کاربران VIP هم ایده خوبیه. امیدوارم حداقل بتونیم با این عضویت از زحماتتون قدردانی و از Onliner حمایت کنیم :)

    1. آواتار گروه آموزش طراحی سایت
      گروه آموزش طراحی سایت

      ممنون
      همانطوری که اشاره شد در حال حاضر آموزش ها در سایت بصورت روزانه منتشر میشوند. اما اگر منظورتان آموزش های حرفه ای مخصوص اعضا هست، تقریبا سه چهار روز بعد از اتمام مدت نظرسنجی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top