نکته هایی برای خرید یک سامانه پیامک

نکته هایی برای خرید یک سامانه پیامک , سامانه پیامک , اس ام اس پنل , نکات اس ام اس پنل , خرید سامانه پیامک ,

نکته هایی برای خرید یک سامانه پیامک

باسلام خدمت شما همراهان آنلاینر، امروز مطلبی درمورد خرید سامانه پیامک داریم (نکته هایی برای خرید یک سامانه پیامک). همانطور که میدانید سرویس پیامک یکی از پرطرفدارترین شیوه های مشتری مداری است که در مراکز مختلفی مانند: شرکت ها، انواع سازمان ها، و کلیه کسب و کارهایی که نیاز به ارسال پیامک خدماتی دارند. پس نیاز است تا بیشتر در مورد سامانه پیامک و اس ام اس پنل بدانید.

سامانه پیامک

این دقیقا شبیه به پنل حساب ایمیل شماست که قابلیت ارسال، دریافت کردن و اداره کردن پیام هایتان را میدهد. و کار کردن با آن بسیار آسان است.

نکته هایی برای خرید یک سامانه پیامک , سامانه پیامک , اس ام اس پنل , نکات اس ام اس پنل , خرید سامانه پیامک ,

اهمیت یک سامانه پیامک

شما برای به قول معروف کاسبی کردن نیاز به دو چیز دارید:

اول اینکه مشتریان قدیمی خود را وفا دار نگه دارید

و دوم مشتریان جدید را جذب کنید

واضح است که داشتن یک اس ام اس پنل در این دومورد کمک شایانی به شما میکند. این راه کم هزینه ترین، موثرترین و ساده ترین راه است که شما با استفاده زیرکانه از این پدیده میتوانید پیشرفت زیادی داشته باشید.

راهنمایی برای گرفتن یک سامانه پیامک

برای گرفتن یک سامانه پیامک خوب از بین این همه سامانه باید توجه زیادی به یک سری از نکات داشت که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد.

حق انتخاب به مشتری

یک سامانه پیامک ایده آل باید بسته ها و پیشنهاد ها و قیمت های متعددی برای مشتریان خود داشته باشد تا همه افراد قادر باشند با توجه به نیاز هایی که دارند اس ام اس پنل خود را با آزادی انتخاب، انتخاب کنند.

پنل پیامک کاربردی و ساده

یکی دیگر از نکات ساده بودن پنل سامانه است تا هرکسی بتواند بدون نیاز به دانش فنی با آن کار کند.

پشتیبانی قوی

پشتیبانی قوی بسیار مهم است مثلا اگر پیامک ها به دست مشتریان شما نرسید، شما باید بفهمید که مشکل از کجا بوده و چگونه حل میشود. و این هم به پشتیبانی قوی ارائه دهنده این سرویس بستگی دارد.

پوشش تمام اپراتورها

درحال حاضر در کشور برای ارسال پیامک انبوه پنج اپراتور موجود است که شامل:1000، 2000،3000،50001 و021 است. اپراتور تلفن همراه نیز چهار تاست که ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا است. سامانه پیامک باید اجازه دسترسی به تمامی اینها را بدهد.

اتوماسیون برای تبلیغات حرفه ای

مثلا شما میخواهید برای تبریک روز زن فقط به مشتری های خانم خود پیام بفرستید در این صورت سامانه ای که به شما خدمات میدهد باید این امکانات را در نظر بگیرد.

برای جلوگیری از طولانی شدن مطلب بقیه نکات را به صورت تیتروار بیان میکنیم.

نداشتن هزینه های پنهانی

تعرفه های پایین و مناسب

ارائه گزارش دقیق به کاربر

امیدوارم که با استفاده از این مطلب بتوانید سامانه پیامک ایده آلی را انتخاب کنید.

پیروز و سربلند باشید.

به این صفحه رتبه دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top