ضرورت وبلاگ در استارت آپ

ضرورت وبلاگ در استارت آپ , استارت آپ , کسب و کار , وبلاگ نویسی ,

ضرورت وبلاگ در استارت آپ

وبلاگ نویسی به تازگی دیگر حال و هوای تفریحی و معمولی ندارد بلکه به یک تخصص تبدیل شده است که بسیاری از مهرت های گسترده را شامل میشود. و اهمیت زیاد آن به این دلیل است که تاثیر بسزایی در هر کسب و کاری میتواند داشته باشد.

میدانید که بزگترین چالش استارت آپ ماندن در بین استارت آپ های دیگر و دیده شدن است که کابر را جذب خودش کند. و وبلاگ نیز باید جوری باشد که مشتری را مجذوب و برای بازگشت ترغیب کند. ما در ادامه چند نکته و راهکار برای وبلاگ نویسی بهتر شما میدهیم، پس همراه ما باشید.

بازخورد عمل خود را ببینید:

اینگونه بگویم که هر عمل شما در استارت آپ قطعا نیاز به اصلاحاتی دارد و راهی برای بهتر شدن و گسترش دادن دارد. شما قبل از خرج کردن سرمایه و انرژی میتوانید از طریق وبلاگ بازخورد آن را ببینید و در صورت لزوم اصلاحاتی را انجام دهید.

بالا رفتن رتبه در موتورهای جستجو:

ضرورت وبلاگ در استارت آپ , استارت آپ , کسب و کار , وبلاگ نویسی ,

 

شما با به اشتراک گذاشتن مطالب مرتبط و مفید در وبلاگی که برای سایت خود ساخته اید که همراه با لینک گذاری است یا همکاری با سایت های کلان، قطعا بازدید سایت خود را بالا میبرید و به دنبال آن رتبه شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

مطالب خود را کوتاه و مفید بنویسید:

قطعا یک مطلب خوب از نظر نگارش مطلبی است که کوتاه و مختصر باشد و در عین حال  مفهوم را به خوبی برساند. پس شما هم سعی کنید مطلب خود را اینگونه بنویسید تا به پیشرفت برسید و برای این کار نیز میتوانید از کاربران خود نیز نظر بگیرید.

شناخت همکاران تجاری:

وبلاگ و وبسایت برای شناخت همکاران تجاری از شما یا شما از آنها بسیار موثرتر است نسبت به کنفراس هایی که به صورت صنعتی و سنتی انجام میشوند. و این مکان ها بهترین جا برای یافتن همکاران تجاری است که قبل از ورود به مذاکرات با هداف و آینده مشارکت آشنا میشوند.

 وبلاگ نویسی قدم اول است:

شما باید بدانید که وبسایت و وبلاگ درست است که برای استارت آپ مفید و ضروری است، اما تمام راه این نیست و شما برای ترویج و تبلیغ خود و وبسایتتان باید با دیگر شبکه های مجازی آشنایی داشته باشید. مشتریان در هر کجا هستند باید بتوانند در همان جا شما را پیدا کنند نه این که هر جا که شما هستید بیایند.

موارد ذکر شده برای همه با هر بودجه ای قابل اجراست، چراکه در این دوران سیستم هایی مانند وردپرس سرویس وبلاگ دهی را به صورت رایگان در اختیار کاربران میگذارند.

به این صفحه رتبه دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Scroll to Top